De Forum-pagina's verschijnen "anders"

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Landmarcs

De Forum-pagina's verschijnen "anders"

Berichtdoor Landmarcs » 01 Sep 2012, 11:35

Dag Allemaal,

Ineens krijg ik de Forum-pagina's iets anders in beeld.
De gebruikelijke "kop" met het collage-landschap is verdwenen.

Ligt dat aan mij (ik heb de laatste dagen soms wat ruzie met de toetsen van mijn MacBook ... de stofzuiger haalde er al een hele kattevacht en ook diverse levensmiddelen tussenuit*), of ligt het aan de "transormatie" van één en ander?

Anyway, voor mij lijkt dit dus iets "Nieuw" op het Forum.

Groeten MarcS

* Als er nog iemand adviezen heeft op een bij tijd en wijle zelfdenkende klik-balk onder het "touch-pad" te verhelpen .....

Edit: Ik kijk net nog iets beter. Als ik handmatig http://www.landroverclubholland.nl ingeef dan is die pagina ook anders en .... als startdatum voor een vernieuwde website wordt 01-09-2012 genoemd (en da's vandaag dus)

Roger B.

Re:De Forum-pagina's verschijnen

Berichtdoor Roger B. » 01 Sep 2012, 12:21

Landmarcs schrijft:

* Als er nog iemand adviezen heeft op een bij tijd en wijle zelfdenkende klik-balk onder het "touch-pad" te verhelpen .....

onze macbook heeft helemaal geen klikbalk bij het touchpad. vreemd werkend touchpad is vaak op te lossen door het goed schoon te maken (ook dat pobleem heeft onze macbook al gehad, evenals niet meer opladen imdat dat fijne magnetische stekkertje 9 van de 10 keer geen contact meer maakte
gone

Dixo

Berichtdoor Dixo » 01 Sep 2012, 12:44

Website wordt veranderd en verplaatst, dit zal er wel mee te maken hebben.

Heb de omschreven verandering hier ook.

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 06 Sep 2012, 13:06

Landmarcs schrijft:

Een compressor werkt geweldig om een laptop of PC te ontdoen van vuil. Het is ook veiliger voor de hardware dan een stofzuiger (die kan eventueel iets los trekken.)

Ik maak een keer per jaar al mijn desktops, laptops en servers schoon met de compressor.

Dixo

Berichtdoor Dixo » 06 Sep 2012, 18:49

Thomas Td5 schrijft:

Een compressor werkt geweldig om een laptop of PC te ontdoen van vuil. Het is ook veiliger voor de hardware dan een stofzuiger (die kan eventueel iets los trekken.)

Blaas je dan niet het vuil richting plaatsen waar je het liever niet wil hebben in plaats van het weg te zuigen met een stofzuiger...?

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 06 Sep 2012, 22:26

Dixo schrijft:

Blaas je dan niet het vuil richting plaatsen waar je het liever niet wil hebben in plaats van het weg te zuigen met een stofzuiger...?

Nee, het vliegt allemaal de systeemkast uit. Het is heel effectief, zeker om dingen als voedingen schoon te maken. Een stofzuiger krijgt echt niet het vuil uit een voeding gezogen.

Let wel dat je dit het beste buiten kan doen. Er komt flink wat stof los en dat is niet fijn in huis. Pas ook op met ventilatoren. De meeste ventilatoren in computers werken op basis van magnetisme. Als je ze te hard laat draaien (met de compressor) kan je een sterk magnetisch veld maken dat zaken als de CPU of harde schijf beschadigd. Overigens kan een stofzuiger dat ook veroorzaken.

Landmarcs

Re: De Forum-pagina's verschijnen "anders"

Berichtdoor Landmarcs » 16 Jan 2016, 00:21

Tja een oud onderwerp ... maar een gelijksoortig probleem.

Nu ligt het niet aan mijn toetsenbord maar aan een gekleurde UpDate ... doe mij maar ProSilver en doe mij maar een "Ongelezen" button, en eentje met "Actieve onderwerpen", "Eigen berichten", etc.

MarcS

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 16 Jan 2016, 00:32

klik eens links boven op het pull down menu "snelle links" daar vind je een deel van wat je zoekt :mrgreen:
gone

Chrsitiaan

Berichtdoor Chrsitiaan » 16 Jan 2016, 09:29

Wil niet mopperen ... maar oranje letters op een gele achtergrond zijn niet zoe goed leesbaar.

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 16 Jan 2016, 11:15

Precies... Ik had altijd al een ander thema in mijn profiel geselecteerd, maar het lijkt er op dat die keuzemogelijkheid eruitgesloopt is, ik kam 'm tenminste niet meer vinden. En het ontbreken van die keuzevrijheid vind ik dan een nog grotere domper, als dat zo is! :(
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Terug naar “Kroeg”