Verzoek van Stichting Opkikker

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 10 Jan 2013, 23:13

Via Stichting Opkikker is bij mij onderstaande vraag binnen gekomen:

Wij zijn bezig met de organisatie van een individuele Opkikkerdag voor ons Opkikkerkind Mathijs. Zijn vader en broertje hebben tijdens het intakegesprek aangegeven dat zij graag in een 4x4 willen terreinrijden. Als wij naar onze dagindeling kijken denken wij dat deze activiteit zal moeten plaatsvinden in de omgeving van Haarlem/Hoofddorp/Amsterdam op vrijdag 8 februari 2013. Zoals het programma er nu uitziet is het rond 11.00 uur.

Als er 4x4 rijders zijn die deze wens kunnen/willen uitvoeren dan mogen zij met Nico Felderhoff contact opnemen:

Nico Felderhoff
Stichting Opkikker
Tel.: 020-6470375 06-53329676
Email.: n.felderhoff@ziggo.nl
Website: http://www.opkikker.nl
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

piet_g

Re: Verzoek van Stichting Opkikker

Berichtdoor piet_g » 11 Jan 2013, 09:12

Onze laro is er op dit moment helaas niet geschikt voor (oa vanwege lopende sleutelactiviteiten), maar ik kan wel een tip geven.. Dit is echt leuk om te doen met die kinderen.. dus als je de kans het gewoon doen..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

ppw

Berichtdoor ppw » 11 Jan 2013, 09:19

woon in A'dam, en wil m'n 110 best beschikbaar stellen ( en mijzelf) maar WAAR zouden ze willen/kunnen rijden??
neem aan dat dat dan geregeld wordt?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Raymond

Berichtdoor Raymond » 11 Jan 2013, 10:36

Hé leuk! Ik kom zelf uit Amstelveen en het lijkt me ook erg leuk om ook te komen met een One Ten County. Hoe meer hoe leuker, toch? Enig idee hoe de dag er ongeveer uit zal zien? Ik weet nog niet zeker of ik de hele dag beschikbaar ben, kom ik zsm op terug.

Ben overigens ook zeer benieuwd naar het 'terrein' in deze buurt.. ;)

StefaN

Berichtdoor StefaN » 11 Jan 2013, 21:32

Raymond schreef:Hé leuk! Ik kom zelf uit Amstelveen en het lijkt me ook erg leuk om ook te komen met een One Ten County. Hoe meer hoe leuker, toch? Enig idee hoe de dag er ongeveer uit zal zien? Ik weet nog niet zeker of ik de hele dag beschikbaar ben, kom ik zsm op terug.

Waarom heb ik het gevoel dat jij niet helemaal weet waar het om gaat... Niet om jezelf in ieder geval.
Dit soort initiatieven hebben een waanzinnig diepgaand karakter, leuk is het ergens anders.
Maar je vrijwillige inzet zal met dank worden aanvaard, dat is zeker

Raymond

Berichtdoor Raymond » 14 Jan 2013, 16:30

StefaN schreef:
Raymond schreef:Hé leuk! Ik kom zelf uit Amstelveen en het lijkt me ook erg leuk om ook te komen met een One Ten County. Hoe meer hoe leuker, toch? Enig idee hoe de dag er ongeveer uit zal zien? Ik weet nog niet zeker of ik de hele dag beschikbaar ben, kom ik zsm op terug.

Waarom heb ik het gevoel dat jij niet helemaal weet waar het om gaat... Niet om jezelf in ieder geval.
Dit soort initiatieven hebben een waanzinnig diepgaand karakter, leuk is het ergens anders.
Maar je vrijwillige inzet zal met dank worden aanvaard, dat is zeker

O, dan ben ik bang dat mijn woordkeuze wat ongelukkig was. Vond inderdaad dat bij mijn vrijwillige inzet bij de Super Opkikkerdag het beroerd weinig over mij ging :shock: Ook vond ik de treurige gezichten en droeve stemming beter overeenstemmen met het diepgaande karakter van de dag. Wat ben ik blij dat je je opwerpt om het karakter en bedoeling van de stichting zuiver te houden. Is ook precies waar het topic over gaat. :roll:

*zucht* Ik besef dat de betreffende gezinnen te maken hebben met problematiek waar ik totaal geen ervaring mee heb. Ik pretendeer niet alle wijsheid in pacht te hebben, maar ik had het idee dat de gezinnen het erg leuk vonden om een dag niet geconfronteerd te worden met de beperkingen. Dat ik dan met mijn hobby hier aan mee kan helpen vind ik dan ook ontzettend inspirerend en ongelofelijk leuk.

@StefaN: je had me best een PM mogen sturen als je dacht dat ik een ander/verkeerd beeld van de Stichting Opkikker had. Wat je nu met deze posting wil bereiken is me niet geheel duidelijk.

Zal me voortaan gewoon bij de vrijwilliger van de Stichting zelf melden.

Groet,

Raymond

StefaN

Berichtdoor StefaN » 14 Jan 2013, 17:28

Ehhm, volgens mij had ik wat smilies met knipoog moeten gebruiken (ik gebruik ze zo min mogelijk). Je reageert iets te zwaar denk ik ;)
Gewoon meedoen hoor. Zelf had ik het zwaar toen ik gezin nummer 3 met weer zo'n nare situatie in mijn wagen had en leuk is dan anders... bedoelde ik te zeggen/corrigeren. Uiteraard is het toch ook zeker wel 'leuk' om dat voor die gezinnen (in dit geval 1 geloof ik) te doen.

groet

Raymond

Berichtdoor Raymond » 15 Jan 2013, 12:10

Ok.. hoewel ik smileys bij
StefaN schreef:Waarom heb ik het gevoel dat jij niet helemaal weet waar het om gaat... Niet om jezelf in ieder geval.
niet had vermoed.
Ik begrijp dat je ervoor wil waarschuwen dat het niet een evenementje is om de LaRo uit te laten, maar dat er (veel) meer achter zit. Vond alleen de gekozen manier ietwat voor verbetering vatbaar.

Ik heb het idee dat de strekking voor degenen die nog geen ervaring met Stichting Opkikker hebben wel duidelijk is zo :D

No hard feelings.

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 16 Jan 2013, 12:11

Beste Laro liefhebbers,

Excuses dat ik nu pas reageer op jullie reacties :oops: maar ik was vergeten om me zelf in te schrijven voor dit onderwerp zodat ik geen terug koppeling heb ontvangen bij nieuw geplaatste berichten.. Ik moet nog even wennen aan nieuwe opzet van forum ;)

Ik krijg zojuist van de organisatie te horen dat de activiteit 4x4 rijden voor ons Opkikkerkind Mathijs op 8 februari 2013 niet door kan gaan. Het ochtendprogramma, waarin het 4x4 rijden gepland was, ziet er te druk uit. Dit kunnen ze Mathijs en het gezin niet aandoen.

Bij deze uiteraard iedereen hartelijk dank voor de reactie en eventuele aanbod om jezelf en je wagen beschikbaar te stellen.

Maar er komen nog voldoende (super) opkikker dagen om de kinderen kennis te laten maken met het echte 4X4 werk in een Land Rover ;)

Groet,
Frank Sanders
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Terug naar “Kroeg”