Vergeet geen foto's te maken ...

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Joep Weijers

Re: Vergeet geen foto's te maken ...

Berichtdoor Joep Weijers » 19 Mei 2015, 20:15

Chrsitiaan schreef:Met welk clubje was je daar.
Heb weet van 3 clubs die naar FF gingen afgelopen weekend: xrover, LRL (Limburgse LR club BE), Modderpoel.
Het moet daar druk geweest zijn.

Wij waren er met de Scouting LAROS. Het is een groot terrein en het was niet heel druk. De camping stond wel redelijk vol.

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 09 Jun 2015, 18:42

Nauwelijks foto's gemaakt tijdens ons verblijf in Nederland. Het onderstaande tafereeltje was op Camping Fuentes Blancas in Burgos (Spanje), resp. onze eerste en laatste stop als we naar Nederland gaan. Overigens een vreselijke camping maar als plek om voor één nacht te staan gaat het nog net. Het is echt een camping zoals je die in Spanje en Portugal veel vaker tegenkomt. Het aantal beschikbare plaatsen wordt berekend met een speciaal rekenprogramma. Voorbeeld met fictieve getallen: beschikbare oppervlakte 800 vierkante meter. Voor een gemiddelde caravan/camper heb je 10 vierkante meter nodig dus er kunnen 400 caravans/campers op genoemde oppervlakte.

Maar goed, het tafereeltje

Afbeelding
Afbeelding

De naam van de website die op de voorruit van de Defender staat vind ik overigens wel een leuke Franse woordspeling: http://www.landrauvergne.com ;) Alleen als je website opent kan ik in ieder geval de relatie met Land Rover niet echt ontdekken ........

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 09 Jun 2015, 19:54

Rob Pt schreef:De naam van de website die op de voorruit van de Defender staat vind ik overigens wel een leuke Franse woordspeling: http://www.landrauvergne.com ;) Alleen als je website opent kan ik in ieder geval de relatie met Land Rover niet echt ontdekken ........

Rob

Wanneer je i.p.v. "dot com" gewoon "dot fr" intikt, dan is de relatie wel duidelijk.

Groet,

Erik.

P.S. Misschien hadden ze iets te snel stickers laten maken.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 09 Jun 2015, 21:09

Erik Peters schreef:
Rob Pt schreef:De naam van de website die op de voorruit van de Defender staat vind ik overigens wel een leuke Franse woordspeling: http://www.landrauvergne.com ;) Alleen als je website opent kan ik in ieder geval de relatie met Land Rover niet echt ontdekken ........

Rob

Wanneer je i.p.v. "dot com" gewoon "dot fr" intikt, dan is de relatie wel duidelijk.
.....

Fransen zijn overigens wel vaker aan de gang met woordspelingen ... een LandRover achtige 4x4 gefabriekt in Auvergne heeft als merk Auverland.

Groeten MarcS

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 10 Jun 2015, 10:45

Erik Peters schreef:Wanneer je i.p.v. "dot com" gewoon "dot fr" intikt, dan is de relatie wel duidelijk.

Ja, dan is inderdaad de relatie met Land Rover helemaal duidelijk maar wist je dit al of ga je altijd 'spelen' met namen van websites?

Landmarcs schreef: ........ een LandRover achtige 4x4 gefabriekt in Auvergne heeft als merk Auverland.

Van die fabrikant had ik al eens gehoord alhoewel eerlijk gezegd Auverland nu pas tot me doordringt als woordspeling .....

Rob
Laatst gewijzigd door Rob Pt op 11 Jun 2015, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 10 Jun 2015, 12:49

Hallo Rob,

Nee, dat wist ik niet, maar het leek mij voor de hand liggend en dat bleek het dus ook te zijn.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Johnny

Berichtdoor Johnny » 14 Jun 2015, 07:32

Omdat ik graag foto's kijk en deel, en het een leuk initiatief vind.

Voor het eerst in Jaren een lange vakantie zonder Defender, dit keer een totaalpakket geboekt van vliegtickets en rijdende koelkast. Het was een Ford E350 19' opbouw.

Dit alles maakt t een beetje off-topic wellicht. Maar het is een reis die zeker avontuurlijk te noemen was met zo een slagschip en 4x2.

We hebben een rondje gereden Calgary, Vancouver, Vancouver Island, en weer terug. (De Facebooks onder ons kennen de foto's al)
Bijlagen
image.jpg
Onze route
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Wat de duif voor Amsterdam is, is de bolt eagle voor Vancouver Island
image.jpg
Twee jonge Grizzly
image.jpg
Whisler,
image.jpg
Mom met drie cups
image.jpg
Kleine dief.
image.jpg
Lake Louis
Groetjes Johnny

Afbeelding

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5

http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl

info@vanvlietboomverzorging.nl

Peu

Berichtdoor Peu » 03 Jul 2015, 10:12

Strynefjellsveg tussen Grotti en Stryn,..ook wel de oude postweg genoemd...we zitten nog in Noorwegen....heerlijk weer. Bewolkt, 18C, beetje wind :mrgreen: [bijlage quota bereikt] ....helaasssss
Failing to prepare is preparing to fail!

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 07 Aug 2015, 22:54

Tja, weer te weinig foto's gemaakt, maar in ieder geval wel eentje met een dubbele bodem.

MCS_9700.jpg

Het was er heel prettig slapen, heel rustig en tegelijk een leuk gekrioel beneden, tevens was er een praktische wekdienst, nl een passerende druiventractor.
Het betreft een locatie die heel handig handzaam langs een route ligt die Parijs en ook de Péage-Autoroutes vermijdt - de laatste etappe naar huis is vanaf hier niet al te lang.
Ik ga de locatie niet nader uitduiden, maar een leuk detail is dat WhiteHorse hier in het dorp beneden woont (vlgs mij kan je z'n huis zien).

Groeten MarcS

PS WhiteHorse was overigens net een paar dagen van huis en hoopt binnenkort te verhuizen.

fenix2

Berichtdoor fenix2 » 09 Aug 2015, 00:17

Vandaag een electrische defender door de noordduinen van Staats Bos Beheer bestuurd voor een grote vijf safari.
Wat een kultuurschok met mijn oude 109 ;)

Fenna
Bijlagen
twitterfoto-klein.jpg
Afbeelding

Terug naar “Kroeg”