Grrrrrrrr

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Grrrrrrrr

Berichtdoor Edward » 29 Jan 2014, 12:13

Waarom legt de overheid altijd de actie bij mij neer als zij het weer eens verkloten??

De 130 op mijn eigen naam gezet omdat ik hem privé ga rijden. Krijg ik de kentekenkaart thuis zonder treklasten van de aanhanger....... :roll:

Bellen met de Rdw: " als u nu de kaart aangetekend opstuurt of afgeeft bij een Rdw station mét een brief waarin u verzoekt om de gewichten van het oude kenteken over te nemen dan zal het vast goed komen..........

Hé, HALLO!! Ik heb niks verkloot, dat doen jullie. Waarom mag ik dan weer alle actie ondernemen???? :shock: :shock:

Sorry, moest ik even kwijt.
Edward van Vugt

http://www.AtelierHout.nl
http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Ron63

Re: Grrrrrrrr

Berichtdoor Ron63 » 29 Jan 2014, 12:15

mopperen mag, hier wordt een mens ook moe van.

groet Ron

Ps hij koste zeker weinig nu hij uit elkaar lag :mrgreen:
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Willem_G

Berichtdoor Willem_G » 29 Jan 2014, 15:55

Waarom legt de overheid altijd de actie bij mij neer
Omdat, Edward, de overheid GEEN bedrijf is. De overheid is dat construct waar jij ook deel van uit maakt. De overheid maakt geen winst, geen verlies, nou ja als het goed is dan....en als het tegenzit mag je je melden om plunjebaal en geweer uitgereikt te krijgen om datzelfde construct te verdedigen.... wordt je fiets gevorderd en mag je hem zelf naar het gemeentehuis brengen. En nee, ze komen hem niet halen. In die tussentijd wanneer het wat vrediger mag je je tijd verkloten met mopperen, als je op het uur u maar klaar staat om dat geweer aan te pakken.

Erwin Lokhorst

Berichtdoor Erwin Lokhorst » 29 Jan 2014, 16:17

Doe je dan wel een roos in je knoopsgat?
Anders herkennen we je niet op tijd. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Erwin Lokhorst op 29 Jan 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)

Whitehorse

Berichtdoor Whitehorse » 29 Jan 2014, 16:17

Hi, hi, we zijn niet in Moskou, Rusland Willem!! :lol: Niet de boel verwarren hoor!
http://klassiekevolvo.jouwweb.nl/land-rover-110

Willem_G

Berichtdoor Willem_G » 29 Jan 2014, 16:27

Hè lekker die reacties. Daar kunnen er nog meer bij.... :mrgreen:

Whitehorse

Berichtdoor Whitehorse » 29 Jan 2014, 17:04

Ach, Erwin en ik waren tegelijk aan het typen denk ik....

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 29 Jan 2014, 17:25

Willem_G schreef:
Waarom legt de overheid altijd de actie bij mij neer

Omdat, Edward, de overheid GEEN bedrijf is. De overheid is dat construct waar jij ook deel van uit maakt. De overheid maakt geen winst, geen verlies, nou ja als het goed is dan....en als het tegenzit mag je je melden om plunjebaal en geweer uitgereikt te krijgen om datzelfde construct te verdedigen.... wordt je fiets gevorderd en mag je hem zelf naar het gemeentehuis brengen. En nee, ze komen hem niet halen. In die tussentijd wanneer het wat vrediger mag je je tijd verkloten met mopperen, als je op het uur u maar klaar staat om dat geweer aan te pakken.

Willem,

D'r zijn ook zat bedrijven die heel goed winst maken die de problemen bij de klant over de schutting gooien.
Denk bijv aan MicroSof ... maken ze een gammel besturingssysteem, krijg je up-dates, patches en tegen die tijd dat je aan alle onhebbelijkheden gewend bent nix meer omdat je aan de volgende gammele versie moet wennen (en liefst ook eerst dokken natuurlijk).
Daarna wil je ook weer een nieuwe computer omdat 1º de oude met ingebouwde tekortkomingen verkocht werd (en daarom de economische levensduur max 3 jaar is) en 2º de nieuwe besturingssytemen zo slordig gemaakt zijn dat je weer meer rekenkracht nodig hebt.

(Weten jullie nog ... er was een tijd dat je op een 250 Kb of 500 Kb floppy je hele administratie kon zetten ... gelukkig zijn we van die floppy's af ... al was het maar omdat de "sloppy" tekstverwerkers en spreadsheets van een eenvoudig filetje ineens een hele berg bits en bytes maken. In de tijd van die floppy's was je overigens "spekkoper" met een 200 MB verwisselbare harde schijf.)

Groeten MarcS

Whitehorse

Berichtdoor Whitehorse » 29 Jan 2014, 17:36

25 Mb harde schijf, 25 mhz kloksnelheid....en 2500 gulden tweede hands...
En over die bedrijven heb je gelijk, ik ken er nog een hele trits!

rrover

Berichtdoor rrover » 29 Jan 2014, 18:13

En maar niet beginnen over al die foutief verstuurde MRB aanslagen voor auto's die reeds omgebouwd zijn naar benzine of korte tijd geschorst waren met de jaarwisseling.
Zucht..... :cry:
One Ten 300Tdi
Ninety 200Tdi

Terug naar “Kroeg”