Sleutelruimte regio Eindhoen

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Sam

Sleutelruimte regio Eindhoen

Berichtdoor Sam » 11 Okt 2014, 04:38

Beste mede Land Rover fanaten,

Bij deze opnieuw een poging om een sleutel ruimte te vinden in de regio Eindhoven voor het restaureren van mijn Defender.
Weet iemand toevallig ergens nog een sleutelruimte? Uiteraard het liefst met andere Land Rover hobbyisten!
Of zijn hier nog meer mensen opzoek zodat er wellicht samen iets gehuurd kan worden...

Ik hoor het graag.

Groeten,
Sam

Willem
Beheerder

Re: Sleutelruimte regio Eindhoven

Berichtdoor Willem » 11 Okt 2014, 08:38

Hoi Sam,

Ik kwam dit tegen op marktplaats, ken de plek / man verder niet, en er staat geen prijs bij, maar de kenmerken zien er goed uit.

http://link.marktplaats.nl/m855639989

Gr Willem
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu

allard

Re: Sleutelruimte regio Eindhoen

Berichtdoor allard » 11 Okt 2014, 13:01

Die ruimte ken ik, heb ik een maandje gehuurd totdat ik een ruimte bij mij in de buurt vond. Is een toffe kerel, de ruimte is op een boeren woonerf en is een gedeelde ruimte die vrij inloopbaar is (dus ik had mijn spullen aan de ketting/in een afgesloten kist liggen). Onlangs heeft ie 2 dixies op de kop getikt, toen ik huurde waren die nog niet functioneel. De overige 3 plaatsen in de ruimte zijn 1) een duitse brandweerauto die tot camper omgebouwd wordt, 2) een ouwe DAF legerambulance restauratie (camper?) en 3) een opknap-kever.

Hij heeft ook afgesloten ruimtes, maar die zijn bezet. Voor mij was het niet-afgesloten-zijn uiteraard niet super, maar ook niet onoverkomelijk aangezien ik een camper afzetunit aan het bouwen ben, dus niet dat ik daar mijn Defender de hele tijd (in stukken) zou moeten laten staan. Om dat voor meerdere maanden te doen, weet ik niet of ik dat zou willen maar is uiteraard persoonlijk.

Ik zou zeggen: ga eens kijken, het is in het buitengebied tussen oirschot en moergestel.
130 HCPU TD5 MY2000

allard

Re: Sleutelruimte regio Eindhoen

Berichtdoor allard » 13 Okt 2014, 20:25

Hoi Sam,

Zoals gezegd heb ik op het moment al een ruimte (niet groot genoeg om te delen, sorry), maar helemaal ideaal is deze niet. Ik ben niet actief op zoek naar iets anders, maar als je een mooie ruimte zou vinden die wél te delen is, dan zou ik wellicht met je mee kunnen doen. In dat geval moet je het maar laten weten, ok?
130 HCPU TD5 MY2000

Terug naar “Kroeg”