alaska Off-Road Warriors

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ppw

alaska Off-Road Warriors

Berichtdoor ppw » 16 Jan 2015, 16:51

gejat van Modderpoel> :mrgreen:
met een 90" :D
maurice72 schreef:Ik kwam deze bij toeval tegen. Leuke serie. Ik heb geen idee of deze ook gewoon op tv te zien is?

http://www.movhunter.net/watch.php?vid=e3a7dfb64

maar vind het tot op heden beetje prutsers :lol:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Roger

Re: alaska Off-Road Warriors

Berichtdoor Roger » 16 Jan 2015, 17:30

tja. typisch stelletje amerikaanse brallers.
weer zo'n serie zogenaamde reality tv met bijbehorend haantjesgedrag en macho's die de godganse dag elkaar de huid vol schelden voor de camera.
gatver.
had op zichzelf leuk kunnen zijn maar helaas niet op deze manier.
helaas steeds meer documentaires/series op kanalen zoals discovery gaan naar mijn mening ten onder aan die geforceerde conflictsituaties tussen de deelnemers. blijkbaar houden de amerikanen daar erg van.
mij ontneemt het in ieder geval de lust om ernaar te kijken.

los daarvan zijn de offroadskills ook nog eens nauwelijks aanwezig. vol gas overal doorheen raggen zonder enige vorm van verkenning is totale waanzin.

:o
Life's a journey, not a destination.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
Toyota Hilux D4
UNIC 75 PC camper 4x4 truck

ppw

Berichtdoor ppw » 16 Jan 2015, 17:41

ach, kijk graag naar die twee Aussies ( all4Adventure, mooie toys, en ze snappen het!) maar die Amerikaanseprutsers.... geen bescherming, stuurstang krom.... raggen, totaal amateurisme... ( wat ik ook ben :roll: :mrgreen: ) maar rij zeker voorzichtiger, rustiger en kom zeker verder.... ;) :D
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 16 Jan 2015, 17:49

tja wel beetje schreeuwerig.
best ernstig om te zien dat er klakeloos groen omver wordt gehaald :cry:
als elkaar dwarszitten de enige reden ervoor is :cry:
gelukkig kan je doorspoelen verder had het best leuk kunnen zijn.
groet jelle

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 16 Jan 2015, 17:56

Roger schreef:los daarvan zijn de offroadskills ook nog eens nauwelijks aanwezig. vol gas overal doorheen raggen zonder enige vorm van verkenning is totale waanzin.

Tja, typisch "Amerikaans" ... de uitspraak "D'r gaat niks boven cubic inches" zegt het al: niks subtiels, gewoon meer en groter, ofwel groot is goed en veel is lekker.
In de verschillende oorlogen waar amerikanen in verwikkeld waren was het hetzelfde, veel bommen en granaten en hetzelfde met de soldaten: meer is beter ... dat dat soms ook meer slachtoffers gaf ... it's all in the game.

Groeten MarcS

Roger

Berichtdoor Roger » 16 Jan 2015, 18:07

ppw schreef:ach, kijk graag naar die twee Aussies ( all4Adventure, mooie toys, en ze snappen het!) maar die Amerikaanseprutsers.... geen bescherming, stuurstang krom.... raggen, totaal amateurisme... ( wat ik ook ben :roll: :mrgreen: ) maar rij zeker voorzichtiger, rustiger en kom zeker verder.... ;) :D

tja inderdaad. Die Ozis heb ik via deze site ook voor het eerst eens gezien, tenminste geloof dat zij het waren.
echt fantastisch om te zien. echte offroaders en wat mij betreft spectaculair genoeg zonder te veel blabla en macho's.

en ja, amerikanen zijn zowieso al nooit m'n favoriete bevolkingsgroep geweest. (met uitzondering van de originele bewoners en er zijn natuurlijk uitzonderingen)
grote bek en veel te zelfverzekerd. dat laatste helaas geheel ten onrechte, hetgeen het nog erger maakt.
maar goed, holle vaten klinken het hardst.

gewoon doorspoelen maar deze serie.

Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
Toyota Hilux D4

ToyRoverlander

Berichtdoor ToyRoverlander » 16 Jan 2015, 20:15

Die 2 van all4adventure hebben geen tv zender om draaiende te houden, wat Discovery channel wel heeft. En kennelijk trekt dat soort geacteerde drama genoeg kijkers.
Dat hele one car too far was ook al een verschrikking om naar te kijken.
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.

ppw

Berichtdoor ppw » 16 Jan 2015, 20:25

net ( terwijl ik werk) deel 3 gezien.... ligt eruit, olieleiding kaduuk.....( en prutsers om WEL een steekas en aandrijfas mee te nemen als spare, maar GEEN diffguards, stuurstang-carter bescherming..., terwijl er hier iemand oppert om op boerenwegen toch maar een diffguard te plaatsen :D :D :roll: )
― Robert Downey Jr.

andre66

Berichtdoor andre66 » 09 Feb 2015, 19:49

tuurlijk zijn t prutsers, wij zouden dat stuk voor stuk allemaal veel beter doen, en ook verantwoorder etc, en onze honden zijn ook mooier en beter verzorgd, maar maar maar.... alle-piep-; heb je dat landschap gezien? En die routes? Das nog eens wat anders dan de cross baan Heerde. Echt, likkebaardendlekkerlessendkoelklinkendfrisdrinkend mooi daar. :) :) :)

Roger

Berichtdoor Roger » 12 Feb 2015, 11:56

ik heb totaal geen probleem met prutsers en ik heb geen idee of ik het allemaal zoveel beter doe, maar door die totaal opgeblazen egos is het onmogelijk om het landschap eromheen te zien.
ik heb zo'n hekel aan dat haantjesgedrag en die drang om voor de camera de interessante macho uit te hangen dat het voor mij volstrekt onmogelijk is om van zo'n programma te genieten.

ik waardeer meer de mentaliteit en kunde van iemand als Ray Mears of Cody in Dual survival. wat rustiger personen, waardoor de boodschap beter overkomt en je ook van het landschap kunt genieten.

maar goed, ik ben een eenling want tegenwoordig kun je geen programma meer bekijken zonder opgeblazen macho egos die elkaar constant belagen voor de camera. het kan niet debiel genoeg zijn. :cry:

Roger
Toyota Hilux D4

Terug naar “Kroeg”