Heritage en Adventure modellen te bestellen

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
joepmuselaers

Heritage en Adventure modellen te bestellen

Berichtdoor joepmuselaers » 03 Jun 2015, 09:44

Gisteren een uitnodiging gekregen van de dealer in Zweden voor het voorbestellen van de Heritage en Adventure modellen vanaf maandag 8 juni. Er komen 50 stuk naar Zweden:

Prijs Heritage: kr 479.000 (€ 51.000)
Prijs Adventure: kr 579.000 (€ 61.000)
Dit zijn prijzen incl BTW en zonder verder bijkomende kosten.

De eerste link is in het Zweeds echter prijslijst in het Engels

http://www.landrover.se/bilar/defender/ ... deditions&

Brochure en prijslijst:

http://publication.landrover.se/NicChri ... ededition/

Joep

Roger B.

Re: Heritage en Adventure modellen te bestellen

Berichtdoor Roger B. » 03 Jun 2015, 10:18

kreeg gisteren verhaal te horen dat je in Nederland geen nieuwe meer kunt bestellen, alleen voorraad modellen nog te koop als je niet al besteld hebt. :roll:

en die prijzen zijn leuk, maar daar komt nog heel wat bij hier in NL vermoed ik
gone

Edward

Berichtdoor Edward » 03 Jun 2015, 10:27

Roger B. schreef:kreeg gisteren verhaal te horen dat je in Nederland geen nieuwe meer kunt bestellen, alleen voorraad modellen nog te koop als je niet al besteld hebt. :roll:

en die prijzen zijn leuk, maar daar komt nog heel wat bij hier in NL vermoed ik

Hier kosten ze iets van 51.000 ex bpm en slurptoeslagen etc......... Het zal een reden hebben dat de geel kentekenprijs op aanvraag is.

En bij mijn dealert kun je een gewone Def gewoon nog bestellen......... Toevallig afgelopen week nog nagevraagd voor iemand. Dat ze uitverkocht zouden zijn hoor ik als sinds januari..........
Edward van Vugt

http://www.AtelierHout.nl
http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 03 Jun 2015, 10:31

Volgens Kimman komen er 145 afscheid Defenders naar Nederland.

Lekker exclusief :shock: , maarja goed voor de omzet van de fabriek :mrgreen:

Groet Ron

http://www.kimman.nl/nieuws/land-rover- ... ellen.html
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 03 Jun 2015, 10:34

gisteren ritregistratie in een 90 gebouwd, die kwam bij Reefhorst vandaan, in Heemskerk wilde de dealer hem de auto (die daar stond en meer zijn wensen vervulde) niet verkopen omdat ie hoogstwaarschijnlijk niet terug zou komen voor onderhoud :roll: maar goed, die man kon dus geen meer bestellen en heeft dus een voorraad auto die niet te veel van zijn wensen afweek gekocht (moeten kopen omdat zijn dealer blijkbaar van zijn voorraad auto afwilde dan ten koste van de keuzevrijheid van de klant)

nogmaals, ik kreeg het verhaal te horen, ben er niet bij geweest, kwam ter sprake toen ik vroeg of die kleur nog steeds bonatti heette, en hij zei: geen idee... dus ik zei "oh, gewoon besteld van "doe die kleur maar?" en toen kwam het verhaal dat ie geen meer had kunnen bestellen
gone

tim

Berichtdoor tim » 03 Jun 2015, 23:24

Vrij resent stond er op Mp een advertentie van een bedrijf in Hilversum waar je eoa speciale 90 kon bestellen/kopen, een versie van de allerlaatste serie.
Was een wat vaag verhaal, het adverteerende bedrijf is een motorzaak, die de betreffende 90 dan weer van een officieele dealer betrok oid.
Anyway, die 90 op geel kenteken compleet, prijs 195000, op grijs kenteken 95000.
Das toch serieus geld.. :shock:

Edit; ik zie nu de foto in de link van Ron, het was het rechter model, die twotone donkere.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

jobster

Berichtdoor jobster » 04 Jun 2015, 00:48

tim schreef:Vrij resent stond er op Mp een advertentie van een bedrijf in Hilversum waar je eoa speciale 90 kon bestellen/kopen, een versie van de allerlaatste serie.
Was een wat vaag verhaal, het adverteerende bedrijf is een motorzaak, die de betreffende 90 dan weer van een officieele dealer betrok oid.
Anyway, die 90 op geel kenteken compleet, prijs 195000, op grijs kenteken 95000.

Edit; ik zie nu de foto in de link van Ron, het was het rechter model, die twotone donkere.

Verhaal klopt, ook bevestigd door acs hilversum waar ik vd week was. Motorzaak is in Eemnes btw. Heeft ook nog een def 110 60th anniversary svx. Mooi maar ik moet dan eerst mijn D3 kwijt,

Rob Pt

Berichtdoor Rob Pt » 05 Jun 2015, 11:18

tim schreef:....... prijs 195000, op grijs kenteken 95000.

Tja, dat is inderdaad serieus geld. Maar houd je vast: icoon of niet maar....... dan toch maar liever deze voor dat geld! Vooropgesteld dat ik het geld ter beschikking had natuurlijk ;)

Afbeelding
(klik op het plaatje]

Alhoewel, Range Rover ...... ik denk dat bij mijn Spaanse dealer voor beduidend minder geld dit

Afbeelding

ook wel in aanmerking zou komen ...... Houd ik, zelfs in het geval van de duurste uitvoering, ook nog ca. € 70.000 in mijn zak en daarvan laat ik dan onze 110 Td5 Hard Top ombouwen en spuiten zodat hij sprekend lijkt op het 'afscheidsmodel' ;)
En een Jaguar is toch ook een icoon! In de dieselversies van de XF zit zelfs de 2.7 0f 3.0 TDV6 zoals die ook in Land Rovers voorkomt. Hebben we het nou over familie of niet .... toch?
Ja, wie niet sterk zijn moet slim is!

Ik zie het al helemaal zitten: een RRS TDV8, een Jaguar F-TYPE en een Defender 110 Td5 Hard Top Autobiography Limited Edition MY02 op de oprit. O ja, en de Volvo S80 natuurlijk niet te vergeten!

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

snarf

Berichtdoor snarf » 04 Jul 2015, 21:36

Ik heb nog een Adventure op de kop kunnen tikken in Duitsland. Wordt geleverd in de herfst. Stel ik alvast te koop voor 51.000 euro (ex btw etc). Naast dat ik er "iets aan wil overhouden", heb ik nog als reden dat ik achteraf besliste een Heritage 110 te kopen. Ik woon in België, waar heel het quota van deze serie binnen enkele weken was uitverkocht...

Terug naar “Kroeg”