Het gaat met al die maatregelen die het milieu moeten verbeteren en de wereld moeten redden al precies zo als met de ontwikkelingshulp oh sorry, dat heet tegenwoordig ontwikkelingssamenwerking (????????). Vroeger op de kleuter- en lagere school moesten we die aluminiumachtige melkflesdoppen sparen en dat was dan voor de 'blote negertjes in Afrika' zo werd ons verteld. O ja, en de zilverpapieren chocoladewikkels niet te vergeten. Nou ben ik intussen zo'n 60 jaar verder en wat is er intussen gebeurd in Afrika met al dat geld dat onze melkflesdoppenspaaractie zou hebben opgeleverd ........ Of zouden die bootvluchtelingen misschien stiekem toch toeristen zijn die bij een low-cost rederij een cruise geboekt hebben? Verder is er van menselijke ellende totaal geen sprake meer in de derde wereld.... toch.
Maar aangemoedigd door het geweldige resultaat van onze spaaracties gaat de mensheid of beter gezegd gaan 'onze' politici onder aanvoering van de milieu-idioten het klimaat regelen. En hoe doen ze dat? Juist meer geld stelen van de burgers om daar allerlei onzinnige projecten mee te bekostigen tenminste als dat geld onderweg niet ergens aan de strijkstokken van de milieuorganisaties is blijven kleven!

(klk op het plaatje)
De rechter heeft gesproken zoals in het artikel valt te lezen en ja mensen, niet zo maar een rechter maar tevens een groot deskundige op milieugebied want:
"Hij concludeerde dat klimaatverandering wordt veroorzaakt door uitstoot en dat dit ernstige gevaren met zich meebrengt, onder meer door de zeespiegelstijging en voor de voedselvoorziening. De overheid moet burgers hiertegen beschermen."
Nee niks ingefluisterd door de milieumaffia, niks daarvan, allemaal pure kennis van die man!

Blijft toch een prachtig gezicht zo'n CO2 uitbrakende Defender in de natuur.
O ja en vergeet niet allemaal elektrisch te gaan rijden want al die elektrische energie die wereldwijd nodig is om die accu's, die overigens ook heel milieuvriendelijk worden gefabriceerd, op te laden is immers al voorhanden, die hoeft niet meer extra opgewekt te worden. Hetzelfde geldt voor de benodigde infrastructuur zoals bekabeling, contactdozen, stekkers, laadpalen, 'tankstations' enz. enz. en weet ik wat er verder allemaal nog benodigd is, die vragen ook geen extra grondstoffen en energie om te fabriceren.
"Pap, mag ik straks stekkeren?"
Saving The Planet
Rob