Verzekeringen Defender 110

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
cesatim

Verzekeringen Defender 110

Berichtdoor cesatim » 17 Okt 2015, 20:46

Heb een tijd zitten zoeken naar en bruikbare verzekering. Begrijp uit opmerkingen her en der op het forum dat de meeste verzekeringen niet erg soepel zijn voor offroad rijden. Ben niet van plan om extreem te gaan rijden. Club evenementen en greenlanen (ook in GB) zijn voorlopig de doelstelling. Heb de naam van Wiggers een paar keer langs zien komen maar zijn er ook andere maatschappijen die offroad en WA+ verzekeren vor een auto van ouder dan 10 jaar?
Wie heeft goede ervaringen?

Cees

Edward

Re: Verzekeringen Defender 110

Berichtdoor Edward » 17 Okt 2015, 21:01

Die zijn er wel maar goedkoper dan Wiggers heb ik niet gevonden. Betaal voor de Disco van '03 399,= per jaar. WA beperkt casco.
Edward van Vugt

http://www.AtelierHout.nl
http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

The_Dutchman

Berichtdoor The_Dutchman » 18 Okt 2015, 11:49

Kijk eens bij: http://de4x4autoverzekering.nl. Zij waren de enige die mijn Land Rover als hobby (2e) auto wilden verzekeren ondanks dat ik voor mijn dagelijks werk een lease-auto rij (en die dus niet op mijn naam staat geregistreerd ). Auto's ouder dan 19 jaar kosten slechts 189 euro.

tinus

Berichtdoor tinus » 24 Okt 2015, 23:51

Wiggers: dekking geldt ook bij off road en betaal bij all risk €483 met taxatiewaarde van 10k.

Houston

Berichtdoor Houston » 25 Okt 2015, 08:36

Lastig om te vergelijken. ;) Je kunt het beste zelf even bellen. Hangt immers van zoveel dingen af. Ik zit al jaren bij CAZ. Heb wel eens rond gekeken maar kon niet veel goedkoper. Dit bevalt me best maar ik heb ook nooit wat. ;) Betaal een goeie 60 euro per maand, voor de twee Land Rovers samen.
Laatst gewijzigd door Houston op 27 Okt 2015, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Contribute to the scenery; drive a Land Rover!

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 25 Okt 2015, 11:12

je hebt goedkope verzekeringen en goede verzekeringen.... dat is niet pr definitie het zelfde.

een goedkope verzekering is prima...... zolang je hem niet nodig hebt.

een goede verzekering is voor jou goed als ie dekt wat jij gedekt wil hebben, schades snel en zorgeloos afwikkeld, en dat alles doet tegen een voor jou acceptabele prijs...

of en verzekering voor jou goed is, zul je zelf moeten vergelijken
gone

Twi

Berichtdoor Twi » 11 Nov 2015, 21:32

Ik zit met al mijn auto's momenteel bij wiggers.. Ik moet zeggen dat ik het vooral fijn vind dat ik :

1. Kan bellen als ik een dringende vraag heb en altijd mijn persoonlijke contactpersoon aan de telefoon krijg (of hij me binnen een uur terugbelt).
2. Ik binnen een werkdag een reactie krijg op mijn mails.
3. Er naar mijn persoonlijke situatie is gekeken toen ik de verzekering afsloot. Dus de voor mij onnodige dingen eruit en de belangrijke ge-upgrade.
4. Deze service voor een schappelijke prijs*

*Niet de goedkoopste, maar wel een uitgebreid pakket. Maar ook zeker niet de duurste en toch een uitgebreid pakket :D

Terug naar “Kroeg”