Even het hoofdstuk zwaaien maar weer eens bij de horens pakken.
Rob Pt schreef:Dat 'vrijwillig verplichte' zwaaien blijft een hot item waar de meningen nog steeds over verdeeld zijn.
Sinds 3 dagen rijden wij met de RRS TDV8 in Gelderland rond maar daar komen de komende 2 - 3 weken beslist nog meer provincies bij!
Na rijp beraad met mijn vrouw besloten, naar ons idee, aan het zwaaien een nieuwe dimensie toe te voegen n.l. bij het zien van een Defender gewoon even seinen met de Xenon verlichting (tja dat heeft zo'n RRS nu eenmaal) en zwaaien om vervolgens te kijken wat er gebeurt.
De score tot nu v.w.b. het aantal Defenders was erg magertjes (4 stuks) maar van het terug zwaaien
nog magerder: 0, nada, zero, noppes! Score v.w.b. verbaasde gezichten: 100%.
Getroffen door dit werkelijk verbluffende resultaat mag het duidelijk zijn dat we hier mee doorgaan .......
Ik merk nog op dat we natuurlijk niet seinen naar Range Rovers want daar rijdt alleen maar koude kak in rond die zich ver boven alle overige types Land Rover verheven voelen en toch nooit terug zwaaien ........

Of we evt. de Discovery en/of Freelander er ook bij gaan betrekken verkeert nog in de overleg fase maar ongetwijfeld kom ik met mijn vrouw via monoloog en discussie tot een afgerond geheel.
U hoort nog van ons .........
Trouwens geinig landje hoor, dat Nederland
Rob