Rob Pt schreef:Rob en Ineke
tijdelijk Achterhoek (Hinterecke über die Grenze)
Nou dat
tijdelijk Achterhoek enz. is
GELUKKIG weer voorbij maar om op dat zwaaien terug te komen.
In de 3 weken dat we Nederland doorkruist hebben in totaal slechts 8x een 'Defenderachtige'
gezien. In alle gevallen geseind met het grote licht maar slechts tweemaal een reactie. Wel veel Range Rovers (Sport) gezien en toch maar een keer 'gegroet' omdat die ouwe zak, volgens mij net uit z'n sterfbed getrokken, achter het stuur (een ruwe schatting brengt mij op ca. 110 jaar en daar ik pas 67 ben maakt dat nogal een verschil!) bijna tegen ons aanreed op een zeer smal weggetje. Wat heeft zo'n eikel daar te zoeken met een RR?
Ze moesten eigenlijk wettelijk regelen dat iedereen ouder dan 67 jaar de rijbevoegdheid wordt ontnomen waarbij deze leeftijd natuurlijk elk jaar in januari met 1 jaar moet worden verhoogd .....
O ja, vergeet ik bijna onze ultieme ervaring te vermelden: We hebben op de Nederlandse
snelweg, schrik niet, één keer de 90 km/u kunnen halen. Meteen de cruise-control erop maar die moest er helaas 50 meter verder al weer af. Desalniettemin toch een geweldige belevenis. Van de files hebben we gelukkig totaal geen last gehad omdat we altijd de voorste auto waren ..........
Rob