aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Michiel Tom

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Michiel Tom » 24 Jun 2010, 23:03

Dusseldorf? :huh: Die kende ik nog niet....
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

michel_

Berichtdoor michel_ » 24 Jun 2010, 23:20

Ik voel een non-LRCH bier proef BBQ aankomen: allerlei aparte bieren proeven samen met wat lichtelijk verband vlees. Natuurlijk wel incl. overnachting voor de deelnemers, want rijden met een slokje op mag natuurlijk niet!

Zijn daarvoor liefhebbers? want dan ga ik eens navragen of ik er een locatie in de achterhoek ervoor kan/mag regelen!
LRCH Allroad commissie lid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 25 Jun 2010, 08:55

Of er liefhebbers zijn voor de combi BBQ-bier-kamperen? :woohoo: :woohoo:

Ik denk niet dat het heel moeilijk wordt om een leuk clubje te formeren.... :P
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Edward

Berichtdoor Edward » 25 Jun 2010, 10:55

28-29 augustus. De bbq is er al, het kampeerterrein is er al, kampvuur is er al, stuk of 5 soorten bier zijn er al. Waarom moeilijk doen???? :huh: :huh:

De achterhoek....Tsss :P :P :P
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 25 Jun 2010, 12:00

Edward schrijft:
28-29 augustus. De bbq is er al, het kampeerterrein is er al, kampvuur is er al, stuk of 5 soorten bier zijn er al. Waarom moeilijk doen???? :huh: :huh:

Dat ligt een bietje wiet weg...........

Maar gaan het in de groep gooien.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Edward

Berichtdoor Edward » 25 Jun 2010, 14:17

Highlander schrijft:
Edward schrijft:

Ik rij in 1 uur en 3 kwartier naar Arnhem, met de Defender dan, maar wellicht is Arnhem-Onstwedde wel verder? :huh:

Als dat al ver is.... :P :P
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 25 Jun 2010, 16:19

Edward schrijft:
Highlander schrijft:
Edward schrijft:

Ik rij in 1 uur en 3 kwartier naar Arnhem, met de Defender dan, maar wellicht is Arnhem-Onstwedde wel verder? :huh:

Ik denk dat ie de datum (achterin augustus) bedoeld...... :side: :P :P
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 25 Jun 2010, 21:04

Edward schrijft:
Highlander schrijft:
Edward schrijft:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Bert Spronk

Berichtdoor Bert Spronk » 26 Jun 2010, 20:38

Stond gisteren even raar te kijken en met de bek vol tanden :blink: Ben ik even voor iemand ingevallen die zn been had verstuikt , om met een vrachtwagen aanhanger combi en laadkraan voor een evenement in Capelle ad ijssel snel Generatoren ,container, brandstoftank ed te brengen.
Kom daar en wordt door een vrijwilliger die van orgine marokkaans was , keurig en enthausiast te woord gestaan B) een deel waaronder het aggregaat en brandstof tank moesten gelost worden op een schoolplein achter het hek ik met zweet in mn handen van wege de rondlopende kinderen en busjes die ze kwamen halen en brengen super voorzichtig met 27ton meter kraan ,2,5 ton aggregaat en vrachtwagen daar aan het plaatsen geslagen , ben ik daar bezig gaat een van de medewerksters daar helemaal uit dr pan tegen die meneer dat dit niet kon en hij werk moest gaan zoeken en naar zn eigen land moest op.... etc etc en dit terwijl meneer keurig nl sprak een baan bleek te hebben en super zn best deed als vrijwilliger een leuk evenement op te zetten :S :( wat mij vooral verbaasde was dat notabene persooneel van een school zo kort zichtig was :angry: :angry: :S .

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 26 Jun 2010, 20:56

Bert Spronk schrijft:
Stond gisteren even raar te kijken en met de bek vol tanden :blink: Ben ik even voor iemand ingevallen die zn been had verstuikt , om met een vrachtwagen aanhanger combi en laadkraan voor een evenement in Capelle ad ijssel snel Generatoren ,container, brandstoftank ed te brengen.
Kom daar en wordt door een vrijwilliger die van orgine marokkaans was , keurig en enthausiast te woord gestaan B) een deel waaronder het aggregaat en brandstof tank moesten gelost worden op een schoolplein achter het hek ik met zweet in mn handen van wege de rondlopende kinderen en busjes die ze kwamen halen en brengen super voorzichtig met 27ton meter kraan ,2,5 ton aggregaat en vrachtwagen daar aan het plaatsen geslagen , ben ik daar bezig gaat een van de medewerksters daar helemaal uit dr pan tegen die meneer dat dit niet kon en hij werk moest gaan zoeken en naar zn eigen land moest op.... etc etc en dit terwijl meneer keurig nl sprak een baan bleek te hebben en super zn best deed als vrijwilliger een leuk evenement op te zetten :S :( wat mij vooral verbaasde was dat notabene persooneel van een school zo kort zichtig was :angry: :angry: :S .

Ach ja Bert, zo blijkt maar weer, domme uitlatingen hebben weinig met intelligentie te maken...
Kortzichtigheid is niet voorbehouden aan de minder intelligenten, minder bedeelden of minder gelukkige medemens.
Je kind zal zo'n lerares hebben :X :X

Maar nu: Biertje?????
Ik trakteer.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Terug naar “Kroeg”