aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Edward » 01 Jul 2010, 23:12

Onderdelen voor de airco zijn bijna allemaal universeel. Koop een ventiel waar geen LR logo opstaat en je bespaart zomaar 40 á 50%. Gewoon even bij een industriële aircoboer binnenlopen.
Edward van Vugt

http://www.EdwardvanVugt.nl
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Discovery IIa 2004

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 01 Jul 2010, 23:15

Marco 109 schrijft:
Johnny schrijft:
Michiel Tom schrijft:
Zo, vandaag eens ouderwets met de ramen open gereden. De condensor van de airco is ndk. Wat zijn die krengen trouwens debiel duur, zo'n Eur 800 excl... :blink: :blink: Benieuwd wat er aan dit stuk ijzer nou weer zo bijzonder is.

Eerst maar eens een :woohoo:

Misschien moet je je airco er gewoon uitlaten, kan hij ook niet stuk :lol:

:laugh: :laugh:

Ik was eigenlijk van plan hem zelf te wisselen, zo moeilijk is dat niet. Ook hier is sprake van behoorlijke prijsverschillen, dus even goed zoeken scheelt alweer. Ik zag er zelfs al een voor Eur 180,- incl.
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

ErwinD90

Berichtdoor ErwinD90 » 02 Jul 2010, 05:43

Ik was vadaag voor het eerst jaloers op automobilisten met airco. Tjeez, wat was het warm! Boodschappen doen bij de lokale groothandel. De diepgevroren bitterballen e.d. waren gaar tegen de tijd dat ik weer bij de zaak was. Maar toch: met de raampjes open was het stukken beter dan sjorren aan een lel van en winkelwagen in de zon. Dik tevreden een potje gestuurd. En als bonus een Defender softtop en een Serie 3 Pick-up op de parkeerplaats @ wat is het leven toch mooi.
En nu is het tid voor een dutje. Geweldige dag achter de rug en in het vooruitzicht.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Manja

Berichtdoor Manja » 02 Jul 2010, 14:11

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik heb eigenlijk al vakantie! Volgende week nog een paar formaliteiten afhandelen, maar dat mag echter geen naan hebben. Ik ga aan de ijsthee! Met een parapluutje.
Groet,

Manja

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 02 Jul 2010, 15:13

Manja schrijft:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik heb eigenlijk al vakantie! Volgende week nog een paar formaliteiten afhandelen, maar dat mag echter geen naan hebben. Ik ga aan de ijsthee! Met een parapluutje.

Corectie( naam toch ) kun wel weer zien wie er alweer vakantie heeft (onderwijs) :P
Of zit ik mis.

Proost......
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

So-Minded

Berichtdoor So-Minded » 02 Jul 2010, 18:19

doe mij maar een lekker koude Redbull

Wat is het me toch warm in de auto vandaag. Raampjes open, armpje buiten en lekker aanschuiven in de file.. toch bedankt voor de vrachtwagen voor me die mij een beetje van schaduw voorzag

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 02 Jul 2010, 18:22

Zo het werk zit er weer op :)

Ik was een van de weinige die beschikbaar moesten blijven voor mogelijke meldingen tijdens de wedstrijd :S

Maar dan is het toch wel handig als een 2 beeldschermen tot je beschikking heb :laugh:
(eentje om mee te werken en eentje om het WK op te bekijken :P)

Zo en doe mij nu dan maar een heerlijke Cola met (veel) ijsklontjes om weer een beetje op temperatuur te komen :blush:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Manja

Berichtdoor Manja » 02 Jul 2010, 18:50

Highlander schrijft:
Manja schrijft:

Corectie( naam toch ) kun wel weer zien wie er alweer vakantie heeft (onderwijs) :P
Of zit ik mis.

Proost......

:laugh: :laugh:
Groet,

Manja

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 02 Jul 2010, 20:11

Nou, nog geen vakantie, maar na de dagvulling van vandaag mag er voor mij wel een lekker koud pilsje op de stamtafel komen......

Eerst zweten achter mijn bureau, dan de kids die een extra vrije dag hebben ivm de hittegolf bezighouden.
Vanmiddag "even" naar de Geba om een nieuwe sleutel voor de Disco op te halen en te laten inleren op de auto.... Dat "even" duurde dus ruim twee uur, omdat de computer last van de warmte had, jemig wat was het warm daar......

Toen op zoek naar een accu voor een F*rd van mijn oom die in Drenthe op vakantie is en morgen naar huis wil, blijkt weer een heel bijzondere accu te zijn :blink:

Maar goed weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koude drankjes (ja ik weet het niet alleen maar bier.)
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 02 Jul 2010, 23:26

Edward schrijft:
Onderdelen voor de airco zijn bijna allemaal universeel. Koop een ventiel waar geen LR logo opstaat en je bespaart zomaar 40 á 50%. Gewoon even bij een industriële aircoboer binnenlopen.

Meer dan 50% zelfs! :woohoo:

Van de week even op halen, er in bouwen, af laten vullen en klaar voor de vakantie!
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Terug naar “Kroeg”