aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Ron63

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Ron63 » 14 Jul 2010, 19:11

Marco 109 schrijft:
Ron63 schrijft:
Gefeliciteerd vanuit het Leidse, op naar de 50 dan maar :lol:

Groet Ron

Dank,

Liggen veel voetstappen in Leiden van vroeger....

Kom uit Voorschoten van origine.

De eerste tekenen van oud worden "praten over vroeger", doe ik ook alweer bijna 7jaar :( .

Heb je waarschijnlijk nog net de Lindehoeve meegemaakt?

Groet Ron
130-Td5 HCPU "Camper" 2007
110-Td5 X-tech 2006

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 14 Jul 2010, 19:24

Ron63 schrijft:
Marco 109 schrijft:
Ron63 schrijft:
Gefeliciteerd vanuit het Leidse, op naar de 50 dan maar :lol:

Groet Ron

Dank,

Liggen veel voetstappen in Leiden van vroeger....

Kom uit Voorschoten van origine.

De eerste tekenen van oud worden "praten over vroeger", doe ik ook alweer bijna 7jaar :( .

Heb je waarschijnlijk nog net de Lindehoeve meegemaakt?

Groet Ron

Lindehoeve ken ik wel van naam, is net iets voor mijn tijd.
Ik weet wel dat mijn oudere broers er nooit heenmochten van mijn ouders.....
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 14 Jul 2010, 19:37

Nou Marco,

Ik heb daar de nodige uurtjes doorgebracht, was aan het eind een beetje ruiger geworden.
Brommertjes maakte plaats voor motoren, trok weer een ander publiek aan. Diversen motorclubjes Sinners, Scavangers, Convicts HDCV enz.

Maarja dat wordt weer een heel ander verhaal, een beetje in de trant van" vroeger weet je nog".

Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006

michel_

Berichtdoor michel_ » 14 Jul 2010, 21:12

Highlander schrijft:
Zit lekker naar buiten te kijken en gaat me toch te keer hier de bomen staan horizontaal.

Inderdaad hier was het ook even heftig!
In het gehucht hiernaast is een 10 tal carvans een meertje in gewaaid en vlak ernaast een aantal hoogspanningsmasten horizontaal gegaan...
LRCH Allroad commissie lid
Landrover 90 - 1985 & een Freelander II uit 2011

debje

Berichtdoor debje » 14 Jul 2010, 21:16

Nou gelukkig valt hier alles mee :) even wat regen maar nu schijnt de zon alweer :lol: B) voor zover hij nog niet onder is..

Zo lekker een colatje graag :P omdat de avond nog lang maar ook heel kort kan duren ..
Gr. Debbie

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 14 Jul 2010, 22:26

Ron63 schrijft:
Maarja dat wordt weer een heel ander verhaal, een beetje in de trant van" vroeger weet je nog".

Er zitten ook voordelen aan ouder worden, nu kan je dingen doen/kopen waar je vroeger alleen van kon dromen. ;)

Bovendien, ouder worden wil niet zeggen volwassener worden. :laugh: :laugh:

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 15 Jul 2010, 17:28

Helemaal gelijk Thomas, gewoon lekker je ding blijven doen.
En gelukkig blijven er ook nog steeds wensen.

Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006

debje

Berichtdoor debje » 15 Jul 2010, 21:14

Wat een dag vandaag :blink:
Zoals jullie misschien gelezen hebben, is Johnny vandaag op pad gegaan om en Range Rover uit The UK te gaan halen. Na wat problemen met de 130, was deze precies optijd klaar voor vertrek.
Even 2 uurtjes slapen en toen mocht hij alweer op pad. Kreeg ik deze morgen ineens een smsje met de tekst ' En toen stond ik bij de douane en had ik jouw paspoort:S'. En 10 minuten later een sms met 'Heb jij de mijne niet ??' :ohmy: :huh: :blink: Ik was gewoon op mijn werk dus begon eerst na te denken en een beetje in de stress te raken :S ik snapte niet hoe we onze paspoorten hadden kunnen verwisselen, we hadden daar toch zo goed op gelet :dry: ?
Mijn collega's zagen aan mijn gezicht dat het niet zo goed met me ging, dus dan maar even naar Johnny bellen, want ik snapte er helemaal niets meer van. En had in mijn hoofd al een heel plan hoe ik zijn paspoort zo snel mogenlijk bij hem zou krijgen. Toen ik Johnny belde zei hij meteen.. 'Jah ik zit hier in een hokje en ze laten me er niet meer uit, tot ik mijn paspoort heb, heb jij mijn paspoort??' :ohmy: Ik was er stil van en wist niets te zeggen :unsure: Toen hij ineens zei 'je trapt ook overal in :P ' Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen van blijdschap en opluchting van de stress :blush: en kan er nu ook wel erg om lachen, maar op dat moment even niet :angry:
Wat een SUPER GOEIE GRAP!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ik ging er helemaal voor!! :whistle:

Nu een Koud glas IceThea :lol:
Gr. Debbie

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 15 Jul 2010, 21:19

debje schrijft:
Wat een SUPER GOEIE GRAP!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ik ging er helemaal voor!! :whistle:

Lachen met die Johnny :laugh: :laugh:
Maar is het nog wel gelukt met die Range Rover?

Wil je er trouwens ijsklontjes in hebben om weer een beetje af te koelen? :huh:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Schils

Berichtdoor Schils » 15 Jul 2010, 21:22

debje schrijft:
Wat een dag vandaag :blink:
Zoals jullie misschien gelezen hebben, is Johnny vandaag op pad gegaan om en Range Rover uit The UK te gaan halen. Na wat problemen met de 130, was deze precies optijd klaar voor vertrek.
Even 2 uurtjes slapen en toen mocht hij alweer op pad. Kreeg ik deze morgen ineens een smsje met de tekst ' En toen stond ik bij de douane en had ik jouw paspoort:S'. En 10 minuten later een sms met 'Heb jij de mijne niet ??' :ohmy: :huh: :blink: Ik was gewoon op mijn werk dus begon eerst na te denken en een beetje in de stress te raken :S ik snapte niet hoe we onze paspoorten hadden kunnen verwisselen, we hadden daar toch zo goed op gelet :dry: ?
Mijn collega's zagen aan mijn gezicht dat het niet zo goed met me ging, dus dan maar even naar Johnny bellen, want ik snapte er helemaal niets meer van. En had in mijn hoofd al een heel plan hoe ik zijn paspoort zo snel mogenlijk bij hem zou krijgen. Toen ik Johnny belde zei hij meteen.. 'Jah ik zit hier in een hokje en ze laten me er niet meer uit, tot ik mijn paspoort heb, heb jij mijn paspoort??' :ohmy: Ik was er stil van en wist niets te zeggen :unsure: Toen hij ineens zei 'je trapt ook overal in :P ' Op dat moment kreeg ik tranen in mijn ogen van blijdschap en opluchting van de stress :blush: en kan er nu ook wel erg om lachen, maar op dat moment even niet :angry:

Nu een Koud glas IceThea :lol:

en we hebben weer een anekdote voor bij de diplomering ;) ;)
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Terug naar “Kroeg”