aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Michiel Tom

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Michiel Tom » 17 Jul 2010, 15:18

Highlander schrijft:
Thomas Td5 schrijft:
Michiel Tom schrijft:

Dat is wel een heel schattige aanhangertje. :laugh: Waarom klap je niet de achterbank naar beneden, dan past het karretje zo achterin. Kan je ook weer 120 rijden op de snelweg. ;)

Oh nu zie het, ik dacht dat iemand een oude koelkast aan de straat had gezet :P
Ik moest er ook bijna aan geloven,maar alles gaat nu in een dak koffer.
Roofrack komt na de vakantie jammer :S

Had hem eigenlijk klaar gemaakt voor de verkoop, maar er kan wel lekker veel zooi in mee met vakantie. Wordt het in de auto niet zo'n pakhuis. Roofrack krijg ik hopelijk voor m'n verjaardag en een andere aanhanger zit nog in de ontwerpfase. :)
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 17 Jul 2010, 15:22

Marco 109 schrijft:
dat ding ben je toch helemaal kwijt tijdens het rijden?

Is vooral lastig met achteruit rijden, maar gelukkig ben ik dan niet de enige die zit te kloten met een klein enkelassertje.... :whistle:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 17 Jul 2010, 15:39

Moet nog ander halve week wachten voor dat we naar Zuid Frankrijk gaan.
Een vriend van mij mag voor rijden :P rijdt met zijn Jeeeeeep Cherokee V8 en gastank.
Worden veel stops :laugh:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 17 Jul 2010, 15:40

Vandaag ook veel LR volgepakt richting het zuiden zien gaan,het leek wel een complete uittocht.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 17 Jul 2010, 16:19

Michiel Tom schrijft:
Marco 109 schrijft:
dat ding ben je toch helemaal kwijt tijdens het rijden?

Is vooral lastig met achteruit rijden, maar gelukkig ben ik dan niet de enige die zit te kloten met een klein enkelassertje.... :whistle:

Mijn "leukste" ervaring met zo'n karretje was een keer flink remmen. De auto stond meteen stil en het aanhangertje sprong een gat in de lucht. :S :S

Overigens kan de D-II een hoop baggage meenemen nog. Ik heb al heel wat spullen met succes in mijn auto gekregen. Van complete boekenkasten tot schuttingpanelen tot een kerstboom. :)

Ray 99 Disco

Berichtdoor Ray 99 Disco » 18 Jul 2010, 09:15

Weet iemand hier ook hoe ik mijn wachtwoord kan wijzigen van een
computer-gefabriceerde-onmogelijk-te-onthouden-code, naar een eenvoudig te onthouden iets??

Heb gezocht met zoek functie, en in profiel gedeelte etc maar kan het niet vinden.

Telkens als ik ff op het forum wil lezen van een 'vreemde' computer moet ik nu eerst mijn hotmail openen om mijn ww op te zoeken.....

Gooi het maar ff hier zo neer, vond het ook weer zo wat om er een nieuw topic voor te starten.

Ray met code sd;fjnq;wefnq;woefnqo[efn of zo iets,
Discovery 300tdi - bj 1999
En weer aan t sparen voor een leuke Defender.

Defender 300tdi - bj 1996
D2. TD5 - bj 2001

Ray 99 Disco

Berichtdoor Ray 99 Disco » 18 Jul 2010, 09:33

Ik heb trouwens nog een ander hééééél belangrijk bericht.

Ik heb mijn vrouw eindelijk zo ver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zij wil ook een LR !!

Na eerst totaal ongeïnteresseerd mijn eeuwige gezeur over auto's af te wimpelen met opmerkingen als: als je nu niet ophoud over die *** auto's begraaf ik je ermee etc..

Rijdt ze nu steeds vaker in mijn disco. en heeft dus nu ondervonden
1. hoe lekker het rijdt. B)
2. hoe makkelijk een grote auto rijd t.o.v. van een klein koekblik :cheer:
3. dat je nu zelf andere van de weg kan duwen ipv van hun jou er af duwen.... :evil:

Ze vind het inmiddels dermate leuk dat mevrouw heeft besloten dat zij ook in een land rover wil rijden, en aangezien we hier met z'n 3en zijn past dat dus niet in mijn grijs kenteken D-1.
En voormalige ervaringen met een bestel bus waren zo goed bevallen, omdat je daarin kan blíjven laden als je op vakantie gaat e.d., hebben we na enig overleg besloten dat er dan maar een 130 moet komen.

Dus gaan we er in de komende weken eens op uit om hier en daar een proefrit te maken zo dat ze ook weet hoe een 130 dan wel rijd. Ik heb haar al gewaarschuwd dat het wel wat anders is dan mijn disco, maar ze denkt dat het wel zal gaan. Ze ziet het al helemaal zitten om regelmatig te weekenden weg te gaan en dan lekker te gaan avonturieren. Dus er zal ook wel een daktent op moeten komen straks. :)

D2. TD5 - bj 2001

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 18 Jul 2010, 12:57

Ray 99 Disco schrijft:
computer-gefabriceerde-onmogelijk-te-onthouden-code, naar een eenvoudig te onthouden iets??

Heb gezocht met zoek functie, en in profiel gedeelte etc maar kan het niet vinden.

Telkens als ik ff op het forum wil lezen van een 'vreemde' computer moet ik nu eerst mijn hotmail openen om mijn ww op te zoeken.....

Gooi het maar ff hier zo neer, vond het ook weer zo wat om er een nieuw topic voor te starten.

Je moet naar je profiel gaan en dan klikken op de knop "Wijzigen". Dan kan je je profiel bijwerken. Als je dan klik op het tabje "Contact info" is daar ook een regel voor je wachtwoord. Daar kan je je wachtwoord dan in iets beters veranderen. :)

Ray 99 Disco

Berichtdoor Ray 99 Disco » 18 Jul 2010, 21:39

Thomas Td5 schrijft:
Ray 99 Disco schrijft:

Je moet naar je profiel gaan en dan klikken op de knop "Wijzigen". Dan kan je je profiel bijwerken. Als je dan klik op het tabje "Contact info" is daar ook een regel voor je wachtwoord. Daar kan je je wachtwoord dan in iets beters veranderen. :)

Het werkt!! Bedankt!
Heb ff uitgelogd en weer in ingelogd met nieuwe ww en het werkt :)

D2. TD5 - bj 2001

Schils

Berichtdoor Schils » 18 Jul 2010, 21:55

vandaag een leuk ritje gehad met Frank. Er zouden ook 2 JEEPS mee gaan (1 cherokee en een grote cherokee)..na een uur had de eerste een gebarste koelwaterslang..was nog leuk om deze naar de gewone weg te slepen. Er zat geen trekhaak op en het trekoog voor, zat verstopt achter de voorbumper...sleepoog zat ook nog achterstevoren gemonteerd :woohoo: :woohoo: ..lekker handig als je zo uit de blubber getrokken zou moeten worden. De 2e Jeeps heeft het toen snel voor gezien gehouden.. Na 1 uur rijden waren we dus JEEP-loos en hebben we de route afgereden met de 2 Disco's..

Lekker BBQ als afsluiting.. Moest alleen nog naar huis rijden, dus nu graag een lekker koud Limburgs biertje..
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Terug naar “Kroeg”