Vervolg Land Rover kompas

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Mivida

Re: Vervolg Land Rover kompas

Berichtdoor Mivida » 28 Okt 2018, 13:54

Ook hier nog steeds geen reactie ontvangen. :cry:

En even langsrijden lijkt me niet echt een optie, het contact moet dan al zijn geweest en dan is opsturen makkelijker...

Wat nu?

Ik heb deze vraag opgepakt en uitgezet, ik hoop zsm je een antwoord te kunnen geven.

Chris / Forumbeheer
Discovery 2 V8 4.0l - 2001

Mivida

Berichtdoor Mivida » 11 Dec 2018, 21:13

@Chris
Dank je. Ik wacht het af...
Discovery 2 V8 4.0l - 2001

kuyperh

Berichtdoor kuyperh » 30 Dec 2018, 10:06

Ik kreeg uit betrouwbare bron de tip om het via techniek@lrch.nl te proberen. Dat werkt ook niet; die mailbox antwoordt niet eens!

Zojuist de clubshop nog maar eens geprobeerd; wie weet is die weer in de lucht! Dan krijg je dit: "Het is niet mogelijk om per email of via de website bestellingen te doen."

Dan rest de conclusie dat het Land Rover Kompas versie 2 domweg niet verkrijgbaar is.

Beetje sneu voor de leden die het graag willen hebben, beetje sneu voorde auteur ook!

Ik begrijp de frustratie, ik heb wederom dit onderwerp intern aan de orde gesteld.
Chris / Forumbeheer

Marco 109

Berichtdoor Marco 109 » 30 Dec 2018, 10:28

kuyperh schreef:Ik kreeg uit betrouwbare bron de tip om het via techniek@lrch.nl te proberen. Dat werkt ook niet; die mailbox antwoordt niet eens!

Zojuist de clubshop nog maar eens geprobeerd; wie weet is die weer in de lucht! Dan krijg je dit: "Het is niet mogelijk om per email of via de website bestellingen te doen."

Dan rest de conclusie dat het Land Rover Kompas versie 2 domweg niet verkrijgbaar is.

Beetje sneu voor de leden die het graag willen hebben, beetje sneu voorde auteur ook!

Het is zeker wel te verkrijgen. Alleen niet via mail of website momenteel. Maar op evenementen waar de fysieke clubshop aanwezig is liggen grote stapels van het boekje. Blijkbaar is de club (lees de vrijwilliggers van de club) momenteel druk bezig om de shop ook online weer in de lucht te krijgen. Mocht je het echt willen zou je de secretaris van de vereniging een mail kunnen sturen met het verzoek aan het bestuur om hier haast mee te maken. Secretaris@lrch.nl . Dat is ook het emailadres om kenbaar te maken dat je graag als vrijwilliger actief wilt zijn voor de vereniging.
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

Terug naar “Kroeg”