Gewoon omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen vandaar deze vraag in de kroeg. Ik ben op dit moment in engeland in het Lakedistrict. vanochtend mijn Alternator vervangen vanmiddag lekker de greenlanes op.
Flink gehobbeld mijn beschermplaten hun werk laten doen, mijn diflock nodig gehad, genoten van het landschap en weer naar de gewone weg. Papa het ruikt naar verbrand rubber! Stoppen, niets te zien en te steil voor het opkrikken om te kijken of een van mijn remmen wellicht aanloopt. Weer stank en ik voel iets aanlopen. Parkeerplaats op krik er onder, wat blijkt mijn linker achterveer staat linksachter aan de bovenkant half uit de schotel

Verder opgekrikt en de veer terug geduwd, band is nauwelijks beschadigd gelukkig en klaar is kees
Hebben jullie dat ook wel eens gehad of zijn mijn veren zo versleten dat ik nodig aan nieuwe toe ben? Vind het namelijk wel vreemd dat ik ze met de hand zonder enige hulp en met de schokdemper er nog aan de veer er ook weer onder kan duwen, volgens mij niet normaal want bij elke forse hobbel kan hij er zomaar uitfloepen
Jan