4x gepoedercoate stalen velg Series 3 teab

charlesnl

4x gepoedercoate stalen velg Series 3 teab

Berichtdoor charlesnl » 26 Okt 2021, 19:45

Goedenavond,

Lang verhaal kort, ik heb 4 velgen voor een series 3 (gepoedercoat en als nieuw, ze hebben na het coaten niet meer onder de auto gezeten) deze liggen in de weg in een berging in Schalkhaar (Deventer) en mogen weg voor wat ze je waard zijn, wel zelf ophalen graag :)

Kort verhaal lang,

Ik ben 5 jaar geleden geëmigreerd, en had altijd het idee van "ooit haal ik mn velgen op en koop ik weer een series 3 om op te knappen en dan heb ik de velgen al vast in top staat, maar hier in Finland waar ik woon zijn amper Series 3 of Defender 90 te krijgen dus ik vrees dat ik ze nooit meer nodig ga hebben. De familie bij wie ze in de berging liggen wil hun ruimte weer terug en dus moet ik er vanaf :D

Dus vandaag een ietwat rare advertentie die hopelijk toch mag blijven staan.

Heb geen recente foto, maar ze zijn identiek aan deze qua kleur:
Afbeelding

Mocht iemand intresse hebben kunnen we altijd even bellen voor de details, PM voor telefoonnummer of stuur mij je nummer even en dan komen we er wel uit.

Opsturen is geen optie, enkel afhaal.

Landmarcs

Re: 4x gepoedercoate stalen velg Series 3 teab

Berichtdoor Landmarcs » 26 Okt 2021, 20:27

Dag "charlesnl",

Waarschijnlijk betreft het geen velgen zoals op het plaatje, die 12 ronde gaten in de velg wijzen in de richting van Heavy Duty velgen (ook wel Wolf genoemd) -- die Heavy Duty zijn 6,5 inch breed, standaard stalen velgen zijn 5,5 inch breed.
Verder kan het voor de koper interessant zijn om te weten of het tubed of tubeless velgen zijn. Heel lang waren de LandRover velgen tubed, pas ergens begin deze eeuw werden de tubeless velgen bij LandRover de norm.

Groeten MarcS

PS   Ze zijn zeldzaam maar er zijn in Finland wel LandRovers. Ik kwam een paar jaar terug in Italië een paar bergbeklimmers tegen die net de Dufourspitze hadden beklommen ... en die in hun oude 109 vanuit Noord-Finland naar Italië waren gereden, en nog weer terug moesten - je kan je afvragen wat de grootste prestatie was.

charlesnl

Berichtdoor charlesnl » 26 Okt 2021, 20:42

Hi Marc,
Dank voor de feedback, wellicht had ik dat iets duidelijker moeten maken idd.
Het ging me meer om de kleur bij de foto :) dat ze niet wit zijn, maar ze hebben een kleurtje (RAL 1015 was het geloof ik)
Maar goed om dat inderdaad duidelijk te maken het zijn idd geen heavy duty velgen. Gewoon de standaard Series 3 velg van een '78 Series 3.
Tubbed of Tubeless zou ik zo 1 2 3 niet weten eerlijk gezegd :? het is al even geleden dat ik ze daadwerkelijk zelf heb gezien.

"we" hebben hier inderdaad wel landrovers maar helaas is de keus minimaal en de prijs daarmee altijd maximaal :D
Hoop ooit nog is tegen een Series3 of vroege 90 aan te lopen hier die binnen mn budget valt tegen die tijd.

charlesnl

Berichtdoor charlesnl » 09 Nov 2021, 13:26

Kleine Update, bij geen intresse in het Oosten gaan ze op reis richting Groningen eind van de maand ergens, dus mocht er in het Noorden des lands iemand intresse hebben ze komen die kant op ;)

charlesnl

Berichtdoor charlesnl » 20 Nov 2021, 15:37

en verkocht...
zie zo 1 2 3 niet hoe ik mn hele post verwijder? :)

Terug naar “Aangeboden”