Daktent op verhoogde aanhanger met luifel

Mamaartje

Daktent op verhoogde aanhanger met luifel

Berichtdoor Mamaartje » 12 Mei 2019, 20:42

Dag allemaal,

Omdat ik in september ga starten met een studie, ik minder ga werken en hierom heb ik besloten om mijn Landrover en toebehoren ga verkopen. Jammer, maar het is de meest verstandige keus voor mij.

Ik heb een dare to be different daktent 140 CL op een opgehoogde aanhanger zitten. De tent is van februari 2016.
In de daktent is een extra matras, dat vond ik voor de langere vakanties net even wat lekkerder.
De hoes van de daktent is aan de bovenkant iets beschadigd. Met ducktape kon ik me prima redden.

Ondertent met kuip is erbij, is twee keer gebruikt.
Donderdag en vrijdag ga ik met de tent op pad en zal ik duidelijke foto's maken van de huidige staat en wat mooie inkijkjes erbij.

Hier alvast een eerste indruk
IMG_5296.jpeg
IMG_5296.jpeg (32.38 KiB) 142 keer bekeken

Op de aanhanger zit ook de Dare to be different luifel, 180 graden uit te waaieren.
Dit is voor mij (ik houd de spullen graag netjes) een miskoop geweest, de hoes is niet waterdicht en dat heeft resulteerd in een schimmelluifel. De dealer wilde geen tegemoetkoming doen zonder dat ik een flink bedrag neerlegde, dus ik heb het zo gelaten.
Maar hij doet het.

Ook heb ik in de aanhanger 4 grote groene legerkisten met deksel, volgens mij waren ze voor munitie opslag. Ik had er allerhande kampeerspul, gasflessen en andere spullen in. Ook heb ik een mooie groene jerrycan voor diesel/benzine.

Ik wil het liefst alles in 1 koop kwijt.

Heb je belangstelling, mail dan even je adres, dan zorg ik dat je volgend weekend de foto's krijgt. Wil je voor in de rij, dan mag je altijd een bod doen.

Groet Danny

Terug naar “Aangeboden”