TD5 Motorblok. (Opgelost)

Leerling

TD5 Motorblok. (Opgelost)

Berichtdoor Leerling » 03 Mei 2021, 22:26

Ik zoek een TD5 naar waarde van kaal of tot compleet, de afstand waar weg te halen maakt mij niet heel veel uit. Mijn doelstelling is per definitie om het blok geheel los te halen en te reviseren waar nodig, dit doe ik zodat ik kan leren. Ik wil dit blok aanschaffen rond 23 mei zodra mijn loon en vakantiegeld binnen is, ik hoop deze binnen een bedrag van 750 tot 1000 te kunnen kopen (afhankelijk van hoe compleet het is en de staat) omdat ik ook weer gereedschap nodig ben zoals een motormontage steun en een takel (wat ik sowieso wil om mijn schuurtje weer compleet te maken).

Als iemand mij kan helpen en iets voor mij weet rond die periode dan hoor ik dit graag.

PS: Het moge duidelijk zijn dat ik er vanuit ga dat mensen mij helpen om geen miskoop te doen en hoop dan ook gewoon via dit forum iets te kunnen regelen en ik zal het blok absoluut niet doorverkopen!
Laatst gewijzigd door Leerling op 05 Mei 2021, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.

Hout

Re: TD5 Motorblok.

Berichtdoor Hout » 04 Mei 2021, 14:45

Ik heb er eentje voor niet te veel liggen. DM
Leerling schreef:Ik zoek een TD5 naar waarde van kaal of tot compleet, de afstand waar weg te halen maakt mij niet heel veel uit. Mijn doelstelling is per definitie om het blok geheel los te halen en te reviseren waar nodig, dit doe ik zodat ik kan leren. Ik wil dit blok aanschaffen rond 23 mei zodra mijn loon en vakantiegeld binnen is, ik hoop deze binnen een bedrag van 750 tot 1000 te kunnen kopen (afhankelijk van hoe compleet het is en de staat) omdat ik ook weer gereedschap nodig ben zoals een motormontage steun en een takel (wat ik sowieso wil om mijn schuurtje weer compleet te maken).

Als iemand mij kan helpen en iets voor mij weet rond die periode dan hoor ik dit graag.

PS: Het moge duidelijk zijn dat ik er vanuit ga dat mensen mij helpen om geen miskoop te doen en hoop dan ook gewoon via dit forum iets te kunnen regelen en ik zal het blok absoluut niet doorverkopen!

Leerling

Berichtdoor Leerling » 05 Mei 2021, 01:37

Kan de deal met een gerust hart maken.

Youtube regel verwijderd, is niet gerelateerd aan Land Rover.
Chris / forumbeheer

Leerling

Berichtdoor Leerling » 05 Mei 2021, 15:59

Toch maar niet gedaan en laat de aanschaf van een blok ook maar even rusten nu er een andere TD5 klaar ligt om te demonteren wanneer er tijd voor os.

Terug naar “Gevraagd”