Series aanhanger (offroad trailer)

Verslagen van modificaties, restauraties interieurinrichting etc geen reparaties. Reageren alleen per PB
Laro S3

Series aanhanger (offroad trailer)

Berichtdoor Laro S3 » 28 Jul 2022, 08:36

Wij gebruiken met enige regelmaat een aanhanger achter onze ‘luxe’ wagen. Een nette met zo’n deksel, de aanhanger heeft al heel wat tripjes gedaan en wordt voor van alles en nog wat gebruikt.

Heel toevallig hebben we ook een landrover (anders zaten we niet op dit forum). Wij mijn zoon en ik hebben een Series 3 en we beleven er veel, heel veel plezier aan.
Soms zie je een landrover met een aanhanger rijden dat je denkt van wauw…. dat wil ik ook. Waarom dan toch? Ach gewoon omdat we het mooi vinden en omdat het kan.

Na een klusperiode van ca. 2 jaar (het 'ding' heeft meerdere malen mindere prioriteit gehad) is hij nu bijna af we zijn met de laatste details bezig. Toch vinden we het leuk hier alvast een foto te plaatsen. De as en bladveren zijn uiteraard van een series.
Als er interesse is kunnen we in projecten een bouwverslag plaatsen.

We zijn nog op zoek naar een extra reservewiel met dezelfde banden iemand in Overijssel zo'n wiel liggen?

gr Klaas en Koen
Bijlagen
met aanhanger.jpg
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Edward

Re: Series aanhanger (offroad trailer)

Berichtdoor Edward » 28 Jul 2022, 17:47

Ik heb twee Series velgen staan met banden en een 25-30 velgen zonder banden. Als je er maar 1 of twee nodig hebt doe ik veel voor een pak verse gevulde koeken. Wel in Grün. (Stadskanaal, dus wel zuid Grün)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Laro S3

Berichtdoor Laro S3 » 29 Jul 2022, 08:18

Ik heb je een prive berichtje gestuurd.

gr Klaas
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Laro S3

Berichtdoor Laro S3 » 05 Sep 2022, 15:03

Reservewiel opgelost dank Edward