Peu's defender project

Verslagen van modificaties, restauraties interieurinrichting etc geen reparaties. Reageren alleen per PB
Peu

Peu's defender project

Berichtdoor Peu » 20 Nov 2015, 19:43

******************************************************************************************************************
** MOD edit: omdat deze bijdragen in een oud topic over condensdruppels aan het dak **
** wel erg een offtopic projectkarakter kregen heb ik deze berichten een eigen topic....**
** gegeven hier in het projecten forum.............................................................. **
******************************************************************************************************************

Ik heb de elcheapo alu noppenfolie gebruikt. Had de hemel eruit liggen om met zwarte stof te bekleden. Het oude vinly liet helemaal los en hing als een vaatdoek....
Gelijk de rubbers van de alpine raampjes vervangen en erin gekit!
De gekochte stof bleek niet lang genoeg dus winkelier had foutje gemaakt. Volgende week weer naar Zwolle om het om te ruilen :roll:
Nu bezig met de zonnekleppen zwart te spuiten...eerst even behandelen met kunstofprimer en dan met matzwart...
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Failing to prepare is preparing to fail!

Peu

Re: Het regent in mij auto

Berichtdoor Peu » 29 Nov 2015, 00:00

Dit weekend de "nieuwe" zwarte hemels weer gemonteeerd! Wat een fraai resultaat!
Bijlagen
image.jpeg
Oude slappe dweil....:
image.jpeg
image.jpeg
Mooi strak in het zwart...

Peu

Re: Het regent in mij auto

Berichtdoor Peu » 04 Dec 2015, 16:30

Vandaag ook maar eens een wandje tussen laadruim en passagier gedeelte gemaakt. Voordeel is dat de ruimte wat kleiner is dus in de winter sneller warm en in de zomer sneller koel :mrgreen:
Bijlagen
image.jpeg
Bewust niet voor helemaal zwart gekozen, wordt dan wel erg donker
image.jpeg
image.jpeg
Laadruim zijde

Peu

Re: Peu's defender project

Berichtdoor Peu » 04 Dec 2015, 22:44

Mod, bedankt voor mijn eigen topic ;)
Ik ben altijd wel bezig met zinnige (vind ik zelf dan...) mods aan onze 110 TD5
Wordt vervolgd...

Peu

Berichtdoor Peu » 13 Feb 2016, 09:25

Mooi weertje om weer eens wat te doen :mrgreen:
Ik hoor over LED koplampen van zowel achteraf inbouw als mensen die met af fabriek rijden negatieve resenties. Dit (maar ook de belachelijk hoge prijs van die dingen) is de reden dat ik een Bi-Xenon set ga proberen....
Op de motor had ik dit ook altijd en was daar zeer content mee!
Ongeveer uurtje werk, hier zie je al het verschil. Vanavond nog even wat foto's maken :mrgreen:
Bijlagen
image.jpeg
image.jpeg

Peu

Berichtdoor Peu » 11 Dec 2016, 19:49

Peu schreef:Mooi weertje om weer eens wat te doen :mrgreen:
Ik hoor over LED koplampen van zowel achteraf inbouw als mensen die met af fabriek rijden negatieve resenties. Dit (maar ook de belachelijk hoge prijs van die dingen) is de reden dat ik een Bi-Xenon set ga proberen....
Op de motor had ik dit ook altijd en was daar zeer content mee!
Ongeveer uurtje werk, hier zie je al het verschil. Vanavond nog even wat foto's maken :mrgreen:
deze Xenon lampen hadden wat problemen.
Radio ontvangst bij licht aan, belabberd!
Koplampen slaan wit uit van binnen, zowel glas als reflector (dit heb ik voor een groot deel kunnen reinigen)
Links valt opeens uit, ballast defect!

Kortom de hele set weer ingeleverd bij de leverancier.

Nu H4 L1 Bi LED kit 5700K, Hilox Performance gekocht (https://hilox.eu/h4-bi-led-kit-hilox-performance). Gemakkelijke installatie, veel licht! Lichtbeeld twijfel ik nog over qua aftekening.
Dit laat ik deze week checken bij APK garage. Als dat goed is, is dit met €185,00 een lowbudget oplossing voor goed licht!
IMG_3877.JPG

Peu

Berichtdoor Peu » 09 Jul 2017, 21:12

IMG_0091.JPG
IMG_2366.JPG
Ik zal het nodige hebben aangepast maar het laatste is een HD voorbumper.
De logo's romdom vervangen door opgelegde zwarte emblemen maar dat vind ik toch niet mooi.

Het achter swirl logo heb ik inmiddels weer gewijzigd (zie foto) en motorkap wordt weer "Defender" in kleur Brunel

Terug naar “projectverslagen”