Ik vind het compressor verhaal in dit topic beter passen omdat het bedoelt is voor de onderdelen en mensen er weer iets van kunnen leren omdat ik het ook moest opzoeken. Leerzame video:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3LmQxdtQiM Voor mij is dit van belang zodat ik weet wat ik ga doen in de toekomst. Ik ga hier zelf dus rekening mee houden en heb ondertussen een aantal dingen opgezocht wat past bij mijn compressor.
Het klinkt zo simpel om te stralen totdat je begrijpt op welk soort materiaal je gaat stralen.

Leerzame video! Ik durf te wedden dat weinig mensen hier rekening mee houden! Nu weet ik waarom ik iets wel of niet wil hebben en waar ik het op ga gebruiken. Ik wil dus niet op een alu deksel met grid (daarom was die ook veel te ruig; te zien in een eerder bericht).
Soda: Zachte metalen
Glasparel: Koper en aluminium
Grid: Staal
Als we dus de aluminium achterkant van een rover gaan stralen willen we geen grid±! En de deksel die ik in de rondje's niet goed schoon kreeg doen we dus met glasparel om niets te vernielen.
Verder zijn er Euro en Orion koppelstukken, mijn compressor kan beide gebruiken en geeft mij veel meer ruimte om te zoeken naar luchtgereedschap.
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.