bodemplaat

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
RobStewart

Re: bodemplaat

Berichtdoor RobStewart » 02 Mar 2013, 20:33

Roger B. schreef:sommige van die tijden zijn gewoon niet op een normale manier haalbaar... wat heb je liever? haastwerk met kans op fouten omdat het binnen de flatrate MOET, of gewoon goed doorwerken, dan maar iets er overheen, maar wel met minder kans op fouten?

Jobs within the flat rate, right first time is what is demanded and God help you if you take longer or the customer comes back because you cocked it up.

Welcome to my world :lol:

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Erik Peters

Re: bodemplaat

Berichtdoor Erik Peters » 03 Mar 2013, 00:30

RobStewart schreef:Well done Willem, might be a bit difficult to put it back on tho ;)

Erik Peters schreef:.... en dan op een bepaalde manier er onderweg draaien (en dat kan echt zonder je handen te beschadigen Rob).

... within the 12 minute time allowance Erik, which includes driving the vehicle in and jacking it up, I'm impressed :shock:

Rob

Nee, ik heb niet gezegd dat ik het in 12 minuten doe. Voor alle reparaties neem ik rustig de tijd. Haastwerk, daar hou ik niet van.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Terug naar “Techniek”