Berichtdoor ToyRoverlander » 19 Okt 2016, 10:45
Wat een fantastisch terrein is dit geworden! En haast geen modder dus leuk technisch rijden tussen de boompjes, geweldig! Met de kar erachter zaten er leuke uitdagingen tussen. Toch ook nog een paar rode routes ermee kunnen rijden. Het ging makkelijker dan ik had gedacht.
Het is overigens een Roset 1/4 tonner. Ik weet niet of het echt ex-leger is, ik meen dat Roset ze destijds maakte voor de civiele markt, maar dat weet ik niet zeker. Grote voordeel is dat hij maar 250kg weegt. Word mijn offroad camper trailertje, zelfde wielen als de auto, zelfde kleur, daktent erop en alle spulletjes erin. Die koppeling is overigens een australische McHitch, een echte offroad koppeling. Was ook wel nodig, een kogelkoppeling was op sommige plekken zeker losgekomen.
http://vid609.photobucket.com/albums/tt ... xyglsx.mp4
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.