aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Landmarcs

Re: aan de stamtafel

Berichtdoor Landmarcs » 09 Mar 2017, 17:25

Ron63 schreef:Nou speciaal voor jou Marc, reddingsactie vanaf 19;04 tot 20;45. Let vooral op de dunne bandjes van de reddende auto :D

http://autovisie.nl/2017/03/autovisie-v ... discovery/

Heel mooi ... als je zo'n dure Discovery koopt krijg je er een reddingsdienst bij zodat je pak niet kreukt en je schoenen schoon blijven.
Dat moet ik ook hebben, dan hoef ik m'n sandalen nooit meer voor echt schoeisel te verwisselen.

Overigens voor dikke bandjes hoef ik hier maar naar buiten te kijken. De buurman heeft een opgeknapte Patrol met een setje BFG KM2 zo dik dat ie altijd gecamoufleerd rond rijdt, ook al is de Patrol eigenlijk wit (wel heel toepasselijk want het is een oud militair).
De dikke bandjes komen de buurman wel van pas, hij hakt hout in een erg vet kleiig bos.

Groeten MarcS

Bowmore_and_more

Berichtdoor Bowmore_and_more » 14 Mar 2017, 19:05

D'r is al een tijdje niets meer besteld aan de stamtafel.. :shock: .. Doe mij eerst maar ff koffie, sterkers komt later wel.

Voor de audiofielen onder ons: ik heb vorige week een subwoofer onder de achterbank van mijn 130 geplaatst. Wat een verschil!!! Voor de passagiers overigens wel wat minder als de bas een beetje te ver open staat :D .
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 14 Mar 2017, 20:23

Tja, net gebakken zalm (buiten op de benzine-brander) gegrilde aardappels, sla en een yogurt-mayonaise-mosterd-saus gegeten.
Een glaasje Edelzwicker maakte een en ander af.   Nu dus even tijd om een en ander te verteren.

Groeten MarcS

Manja

Berichtdoor Manja » 11 Dec 2017, 09:31

Gistermorgen tijdens de kerstrit, vanaf de weg Oude Willem tot in Appelscha, zijn drie auto's gevolgd door een tot nu toe onbekend persoon.
Dat was ik :-)
Ik vond het geweldig om jullie te zien, ook al was het alleen vanuit mijn eigen peugeotje! Ik kwam van rechts, dus ik kreeg netjes voorrang, maar ik wilde jullie gewoon even zien, volgen, dus ik ben verderop in de berm gaan staan en daarna een stukje achter jullie aangereden. Ik moest toch die kant op, want mijn huis woont daar.

Heerlijke kriebels in mijn buik bij alleen dit stukje volgen al! Ik mis jullie allemaal!

Fijne dagen en een heeeeel goed jaar alvast!

Manja
Groet,

Manja

Terug naar “Kroeg”