Hoi even voorstellen.

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Jantjeb

Hoi even voorstellen.

Berichtdoor Jantjeb » 18 Nov 2019, 11:36

Hallo ik ben jan en ik ben eigenlijk al lang liefhebber van land/range rovers. Vroeger hadden we range rover classic en een land rover v8 in de familie en dat ben ik nooit meer vergeten. Ik heb de laatste 10 jaar zelf een discovery 1 v8 gehad. Die is nu slecht en staat stil. Een half jaar geleden heb ik in een een range rover classic uit 1971 gekocht. De auto is zeker niet origineel. Het is een 2 deurs met een 3.9 automaat maar dan wel met carburateurs op lpg. Benzinetank is eruit. Het interieur is ook van een latere range rover. De apk was verlopen en er moesten wel wat dingen aan gebeuren. Ik heb al heel wat gedaan. Nieuwe remmen, veren schokbrekers enz. Ik ben er nog steeds niet mee klaar. Nog steeds geen apk dus. De achterbalk is slecht en waar ik motorisch vooral nu tegenaan loop is veel witte rook en koelvloeistof verlies. Maar me radiator lekt iets en me waterpomp heb ik niet helemaal lekker vervangen zweet ie ook koelvloeistog. Maar ik zie niets druppelen. Dus of dat het koelvloeistof verlies verklaart , weet ik niet.

Ik heb stiekem al veel berichten meegelezen en dacht dat het nu maar eens tijd was om me voor het forum aan te melden.

Vr gr jan

Landmarcs

Re: Hoi even voorstellen.

Berichtdoor Landmarcs » 19 Nov 2019, 22:31

Welkom Jantje !

Witte rook en koelvloeistofverlies wijst in de richting van een lekke koppakking (of erger).
Soms zegt witte rook ook iets over een nieuwe Paus.

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”