Nieuw op het Forum

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Jean-Paul

Nieuw op het Forum

Berichtdoor Jean-Paul » 11 Apr 2019, 12:23

Goeiemiddag!

Mijn naam is Jean-Paul Binck en kom uit Hooge-Zwaluwe, een klein plaatsje vlak onder Breda.
Sinds een 3 kwart jaar ben ik de trotste eigenaar van een defender 130 van 2000 (TD5)
Ik heb deze auto kunnen kopen van de eerste eigenaar, een hovenier uit Belgie.
Er zat een klein beetje werk aan, zei hij :shock: , en nu ben ik bijna zover dat ik ermee naar het RDW kan.
Om deze auto op grijs kenteken te krijgen moeten er toch een aantal dingen grondig worden aangepast waar ik me aardig op verkeken heb :(
Maar goed, ook dit gaat goed komen.

Natuurlijk ben ik nog op zoek naar een paar dingen die ik zelf niet kan maken en ik hoop dat we elkaar kunnen helpen.
Ik heb me aardig verdiept in het ombouwen naar grijs kenteken volgens de laatste norm bij een importauto.
Dus als ik iemand kan helpen....... no problem!!

Groeten Jean-Paul

Landmarcs

Re: Nieuw op het Forum

Berichtdoor Landmarcs » 11 Apr 2019, 13:54

Jean-Paul schreef:Goeiemiddag!

Mijn naam is Jean-Paul Binck en kom uit Hooge-Zwaluwe, een klein plaatsje vlak onder Breda.
Sinds een 3 kwart jaar ben ik de trotste eigenaar van een defender 130 van 2000 (TD5)
Ik heb deze auto kunnen kopen van de eerste eigenaar, een hovenier uit Belgie.
Er zat een klein beetje werk aan, zei hij :shock: , en nu ben ik bijna zover dat ik ermee naar het RDW kan.
Om deze auto op grijs kenteken te krijgen moeten er toch een aantal dingen grondig worden aangepast waar ik me aardig op verkeken heb :(
Maar goed, ook dit gaat goed komen.

Welkom Jean-Paul.

Groeten MarcS

NB  Als ik Google-Maps mag geloven ligt Hooge-Zwaluwe "onder" Breda als je het vanuit een Belgisch (of Zuid-Afrikaans) perspectief bekijkt.
Voor lieden van boven de grote rivieren - zoals ik - liggen Hooge en Lage Zwaluwe "onder" de Biesbosch. :ugeek:

Terug naar “Nieuw op het forum”