klusser/monteur

j-jk

klusser/monteur

Berichtdoor j-jk » 12 Aug 2019, 19:45

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die zijn vrije tijd wil opgeven om mij uit de brand te helpen.
Al ruim 2 jaar ben ik de trotse bezitter van een series 2a landrover echter staat deze al bijna een jaar stil.
Door tijdgebrek en medische redenen ben ik voorlopig niet in staat om mijn project af te maken.

Ik ben namelijk vorig jaar november begonnen met het reviseren van mijn achteras.
Hier had ik drie dagen voor uitgetrokken (in de werkplaats van een hobbiegarage club) echter kwam er op dag 1 al een noodgeval tussendoor waardoor ik op dag 2 alles wat ik gedaan had weer terug moest schroeven.
Wat ik ondertussen al gedaan had was:
-as helemaal los gemaakt
-wielen eraf
-remmen er af
-olie er uit.

Momenteel staat het binnenwerk van de as dus bijna een jaar hooguit in de olie damp.
Aangezien dit gewoon ronduit zonde is en onder andere hierdoor de apk nu ook verlopen is moet ik maar op zoek gaan naar iemand die dit voor mij kan en wil doen.
Ik heb heel simpel de de as aan een spanband tegen het chassis aan gehangen en de as weer terug op de veren gezet.
De remleiding liggen dus ook nog los en ook de dempers hangen er los naast.

Heeft iemand de affiniteit en (of een) kennis die mijn landrovertje op zijn minst weer rijdend kan maken?
De auto staat in rotterdam zuid bij een hobbie club waar ook gesleuteld mag worden met de meeste gereedschappen beschikbaar. engelse doppen heb ik grotendeels zelf in de auto liggen.

Ik hoor het graag,
en even voor de zekerheid erbij dat hoeft natuurlijk niet alleen voor de eer om aan een laro gesleuteld te hebben :mrgreen:

Terug naar “Gevraagd”